اخبار

برنامه سلامت الکترونیک کشور از کرمانشاه آغاز می شود

برنامه سلامت الکترونیک کشور از کرمانشاه آغاز می شود

نشست مشترک معاون بهداشتی وزارت  بهداشت و استاندار کرمانشاه شنبه شب این هفته در دفتر استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به دنبال سفر دکتر علی اکبر سیاری معاون بهداشتی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی به کرمانشاه و بازدید از برنامه سلامت الکترونیک در روستاها و مراکز بهداشتی درمانی پاوه ، نوسود و نودشه نشست مشترکی به حضور مهندس رضایی استاندار کرمانشاه و معاونان سیاسی امنیتی و برنامه ریزی و اشتغال استانداری ، دکتر کلانتری ، دکتر کریم ریاست دانشگاه و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه حضور داشتند برگزار شد.

در این نشست رییس دانشگاه برنامه سلامت الکترونیک را مجموعه ای از پزشکی الکترونیکی ، برنامه های الکترونیکی و پزشکی از راه دور عنوان کرد و گفت: یکی از دلایل شکست پزشک خانواده عدم وجود زیرساخت مناسب بود که آن هم در این برنامه دیده می شود.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت نیز از جمله صرفه جویی در نیروی انسانی ، پوشش پویای جمعیت از نظر بهداشتی و افزایش رضایتمندی مردمی را از محاسن این برنامه عنوان نمود.

استاندار کرمانشاه نیز حمایت نامحدود خود را از برنامه بهداشتی و طرح های دانشگاه علوم پزشکی اعلام نموده و گفت: بهداشت و سلامت از ارکان اصلی است و استاندار کرمانشاه هرچه در توان دارد برای حمایت از آن دریغ نخواهد کرد.

در پایان این نشست و تشریح برنامه توسط مدیرعامل برکت تل و مشاور طرح مقرر گردید که برنامه سلامت در دولت الکترونیک از استان کرمانشاه آغاز شود تا جمعیت استان تحت پوشش الکترونیک در عرصه بهداشت قرار گیرد.

 
105

104

103

101

100

 

۷ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید