اخبار

دانشگاه به دنبال ساخت ، تجهیز و جذب نیرو برای 25 پایگاه جدید فوریت های پزشکی استان است

دانشگاه به دنبال ساخت ، تجهیز و جذب نیرو برای 25 پایگاه جدید فوریت های پزشکی استان است
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پیگیری احداث 19 پایگاه فوریت های پزشکی بجا مانده از برنامه پنجم توسعه را ضروری دانست.

دکتر حسین کریم با اعلام این مطلب گفت : تجهیز و جذب نیرو برای پایگاه های فوریت های پزشکی شهری شامل پایگاه های الهیه و کیهان شهر و پایگاه های جاده ای چهر ، چشمه کبود ، پیر کاشان و چنار را که از برنامه چهارم توسعه برای مانده است را از برنامه های دانشگاه عنوان نمود.

وی بر پیگیری وضعیت ساختمان مرکز فوریت های پزشکی و تجهیز اتوبوس آمبولانس تاکید کرد و گفت : تلاش میکنیم تا با تامین متخصصان و امکانات مورد نیاز شهرستان ها درحد توان از ارجاع بیماران توسط آمبولانس هایی مرکز فوریت ها بکاهیم .

دکتر کریم که در جمع مدیران حوزه درمان استان سخن می گفت بر توانمندی پرسنل رده های مختلف تاکید کرد و اجرای قدرتمند طرح تحول نظام سلامت را مطالبه دولت و مردم عنوان نمود و اقدامات انجام شده در استان را بسیار خوب ارزیابی نمود ونیز از ساماندهی فضای فیزیکی بلوک های زایمانی را که اعتبار مناسبی در ادامه این طرح برای آن درنظر گرفته شده است ، خبر داد.

وی رفع مشکلات و پیگیری مطالبات پرستاران را از دغدغه های خود برشمرد و گفت : کار و فعالیت پرستاران و سایر حرفه های مرتبط بسیار دشوار است و ما موظف هستیم برای کاهش مشکلات آنان تلاش کنیم.

۱۴ دی ۱۳۹۳ ۱۰:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید