اخبار

رئیس دانشگاه از افتتاح بیمارستان جدید شهرستان صحنه در سال آینده خبر داد

رئیس دانشگاه از افتتاح  بیمارستان جدید شهرستان صحنه در سال آینده خبر داد

رییس دانشگاه در جلسه ی هیئت رئیسه که در شانزدهم دی ماه در صحنه برگزار شد گفت: با اعتبارات جدیدی که بدست آورده ایم بیمارستان جدید را در صحنه که درحال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد تاسال آینده تکمیل و آماده راه اندازی می کنیم.

 دکتر کریم که در نشست پایش شهرستان صحنه سخن می گفت به افتخاری که در زمینه سلامت الکترونیک  در شهرستان پاوه محقق شد اشاره کرد و گفت :شهرستان صحنه یکی از بهترین شرایط را دارد که در این راه پیشرفت کند. 

وی در ادامه  افزود :در خواست ما این است که در کل استان بحث سلامت الکترونیک را یجا د کنیم   و نه تنها در بحث پرونده های الکترونیکی بلکه نسخه نویسی - نوبت دهی الکترونیکی نیز باید پیش گام باشیم .

ریاست دانشگاه که در نشست پایش به زلزله خیز بودن شهرستان صحنه اشاره کرد و گفت : مدیریت بحران حوادث را باید به سمت شهرستان صحنه بکشیم و دراینجا مستقر کنیم

دکتر کریم پایلوت مبارزه با اعتیاد را مهم دانست و گفت :درخصوص مبارزه با اعتیاد این شهرستان پایلوت خواهد شد که این اقدام باید خیلی علمی و محاسبه شده باشد و جسارت ،دیدگاه و علم  به همراه داشته باشد .

ریاست دانشگاه به معرفی روستای سالم اشاره کرد و گفت :  باید در هر شبکه یک روستا را به عنوان روستای سالم  معرفی کنیم که این روستا نه تنها  از لحاظ بهداشتی بلکه همه ی جنبه ها الگو باشد.

ریس دانشگاه در این نشست گفت با استانداری کرمانشاه به توافق رسیده ایم تا شهرک صنعتی مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی را در صحنه راه اندازی کنیم.

اجرای درمان بستر در دینور و تصفیه تمام فاضلابهای استان از دیگر برنامه های این نشست در شهرستان صحنه بود.

۱۷ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید