اخبار

جشن بزرگ میلاد پیامبر و امام جعفر صادق برگزار شد

جشن بزرگ میلاد پیامبر و امام جعفر صادق برگزار شد

به همت شورای فرهنگی دانشگاه مراسم جشن بزرگ میلاد با سعادت پیامبر عظیم الشان حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار گردید . 

این مراسم پس از تلاوت آیات نورانی قرآن کریم و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران با سخنرانی خیر مقدم دکتر رضا علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی آغاز شد . 

دکتر علی بخشی در این سخنان ضمن ابراز خرسندی از گردهمایی خانواده های کارکنان عزیز گفت: با وجود اختلافات قومی و قبیله ای در منطقه و جهان ، امروز بیش از هر زمان دیگر به تأمل در اخلاق و سیره پیامبر و ایجاد وحدت بین مسلمین نیاز می باشد .
حجت الاسلام و المسلمین کاظمی اصل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز با توجه به حضور خانواده های کارکنان دانشگاه در مراسم ، اهمیت دادن به وحدت بین اعضاء خانواده را یکی از اولویت های مهم هر خانواده مسلمان ایرانی بر شمرد و گفت : اهمیت وحدت بین اعضاء خانواده کمتر از هفته وحدت نیست . وی با اشاره به پیشرفت علم و تکنولوژی و تحت الشعاع قرار دادن فعالیت های روزانه اعضاء خانواده ، تربیت فرزندان و نظارت والدین به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی را یکی از وظایف اصلی پدران و مادران در حال حاضر دانست . 

در این مراسم که با حضور پر شور دانشگاهیان برگزار گردید ، برنامه های متنوع و مفرحی اجرا گردید که از آن جمله می توان به مدیحه سرایی - موسیقی - مسابقه حضوری و اجرای برنامه مخصوص کودکان اشاره کرد. 
لازم به ذکر است پایان بخش این مراسم ضیافت شام بود که خانواده بزرگ دانشگاه در فضایی سرشار از صمیمیت و معنویت صرف نمودند .  


جشن پیامبر2

جشن پیامبر3

جشن پیامبر9

جشن پیامبر8

جشن پیامبر7

جشن پیامبر6

جشن پیامبر5

جشن پیامبر4

جشن پیامبر1

 

۲۰ دی ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید