اخبار

نشست رییس دانشگاه با معاون و مدیران آموزش

نشست رییس دانشگاه با معاون و مدیران آموزش
 نشست ریاست دانشگاه با معاون و مدیران آموزش صبح امروز در سالن معاونت آموزشی برگزار شد.

در این نشست دکتر کریم به اصلاح ساختار تشکیلاتی معاونت آموزشی از لحاظ نیرو اشاره کرد و گفت : برای برداشتن گامهای بلند و با توجه به حجم کاری بالا در این معاونت باید نیروهای کیفی  تخصصی و فوق تخصصی افزایش پیدا کند .

ریاست دانشگاه بین المللی  کردن دانشگاه علوم پزشکی را مساله ای مهم دانست و گفت :بین المللی کردن دانشگاه و پذیرش مدرک تحصیلی ما در خارج از کشور جزو اولین اولویت ها در بحث آموزش است که این امر نیاز به استاندارد سازی و رسیدن به ارتقاء در زمینه های آموزشی است.

دکتر کریم راه اندازی  آموزش مجازی و  elarning را یکی دیگر از اولویت های بحث آموزش دانست و گفت: یکی از راه های بسیار خوب برای ارتقاء آموزش راه اندازی رشته های مجازی است و بسیاری ازآموزش های پزشکی را به عنوان آموزش مکمل میتوانیم از این طریق انجام دهیم.

رئیس دانشگاه  ایده گرفتن از دانشگاه های مختلف  ، توانمند کردن اساتید، و ورود شرکتهای دانش بنیان در بحث I T را در این زمینه مهم دانست و تسریع در این زمینه را خواستار شد.

ریس دانشگاه جذب دانشجویان خارجی در پردیس خودگردان، استفاده از روش های جدید آموزشی ، تقویت و ایجاد تحول در آموزش طب سرپایی ، تقویت مراکز EDC و EDO دانشکده ها،تقویت سیاستهای نظارتی بر پوشش و رفتار دانشجویان،اجرای استانداردهای ملی آموزش پزشکی ، ارتقاء کیفیت برنامه های آموزش مداوم، تربیت کمک پرستار ، ایجاد دیدگاه و برنامه اقتصادی و فرهنگ صرفه جویی، تحول در ارتقاء اعضای هیئت علمی ،شناسایی ، حمایت و جلب همکاری دانشجویان دارای استعداد درخشان و توانمند ، تاکید بر آموزش پزشکی جامعه نگر ، پزشکی پاسخگو و پزشکی اجتماعی را از دیگر نیازهای دانشگاه دانست.

همچنین در این نشست دکتر کریم به توانمندی های شهرستان صحنه اشاره کرد و گفت:شهرستان صحنه به دلیل داشتن آب و هوای خوب ، نزدیک بودن به مرکز استان  و فضای قابل استفاده میتواند محیط مناسبی برای دایر کردن دانشکده های جدید باشد.

21
21

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

۲۱ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید