اخبار

نوزادان عجول داخل آمبولانس به دنیا آمدند

نوزادان عجول داخل آمبولانس به دنیا آمدند

دو مورد زایمان در آمبولانس های مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی روانسر با موفقیت انجام شد.

 به گفته رییس فوریتهای پزشکی شهرستان روانسر ساعت 3بامداد یکشنبه 21دی ماه چند نفر به پایگاه غلامعلی بگ در محور کرمانشاه به روانسر مراجعه کردند و خبر قریب الوقوع بودن زایمان یکی از اعضای خانواده خود را  اعلام کردند. همکاران مرکز فوریت ها نیز  بلافاصله اقدام به انتقال زائو به بیمارستان امام رضا(ع) کردند اما در بین راه نوزاد در آمبولانس مرکز به دنیا آمد.

وی ادامه داد : همچنین ساعت 4 بامداد خانم بارداری به  مرکز درمان بستر روانسر مراجعه کرده که با توجه به علائم قریب الوقوع بودن زایمان و نبود پزشک متخصص زنان و زایمان در مرکز درمان بستر روانسر با آمبولانس اقدام به انتقال وی به بیمارستان حضرت رسول جوانرود نمودند اما وی نیز در بین راه در آمبولانس مرکز با همراهی ماما و با موفقیت  به دنیا آمد.

لقمان محمدی وضعیت هر دو نوزاد و مادر را مطلوب ارزیابی کرد و از پذیرش آنها در بیمارستان های امام رضا (ع) کرمانشاه و محمد رسول الله(ص) جوانرود خبر داد.

رئیس فوریتهای پزشکی شهرستان روانسر ضمن تبریک به خانواده این نوزادان از زحمات همکاران پرتلاش در واحد مامایی بهداشت خانواده  و همچنین  پایگاه های بین جاده ای و شهری تشکر و قدردانی نمود.

2


  

 

 

۲۱ دی ۱۳۹۳ ۱۴:۲۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید