اخبار

کلنگ بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه تا پایان سال زده می‌شود

کلنگ بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه تا پایان سال زده می‌شود

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه از کلنگ‌زنی بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه تا پایان سال خبر داد.

مهندس مجتبی نیک‌کردار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، با اشاره به سفر رییس بنیاد مستضعفان کشور به استان کرمانشاه، اظهار کرد: در این سفر موافقت اولیه در خصوص اختصاص بخشی از زمین این بنیاد در شهرک دولت‌آباد کرمانشاه برای ساخت بیمارستان 540 تختخوابی صورت گرفت.

نیک‌کردار تصریح کرد: با اعلام موافقت رسمی این بنیاد در هفته آینده مبنی بر واگذاری زمین برای ساخت این بیمارستان، مناقصه بیمارستان برگزار شده و تا پایان سال عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با اشاره به اعتبار 160 میلیارد تومانی مورد نیاز برای ساخت این بیمارستان اظهار کرد: ظرف چهار سال ساخت این بیمارستان، این اعتبارات به تدریج تخصیص خواهد یافت.

نیک‌کردار با اشاره به قرار گرفتن زمین مذکور در جنوب شهر کرماشاه، اظهار کرد: با توجه به استقرار بیمارستان امام رضا(ع) در شمال شهر کرمانشاه، نیاز به احداث یک بیمارستان مجهز در جنوب شهر احساس می‌شد که با ساخت این بیمارستان در شهرک دولت‌آباد قطعا به نیازهای درمانی مردم جنوب شهر در کمترین زمان پاسخ داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: احداث بیمارستان 540 تختخوابی در جنوب شهر علاوه بر رفع نیازهای درمانی مردم این منطقه، از بارترافیکی شهر به سمت شمال شهر و بیمارستان امام رضا(ع) کم خواهد کرد.

۲۳ دی ۱۳۹۳ ۱۳:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید