اخبار

استاندار کرمانشاه:ساخت بیمارستان 540 تختخوابی یکی ازاولویت های استان است

استاندار کرمانشاه:ساخت بیمارستان 540 تختخوابی یکی ازاولویت های استان است

استاندار کرمانشاه در چهل و هفتمین گزارش عملکرد خود که روز شنبه بر روی وب سایت شخصی اش قرار داد، ساخت بیمارستان540 تختخوابی کرمانشاه را یکی از اولویت های استان دانست.

استاندار کرمانشاه:ساخت بیمارستان 540 تختخوابی یکی ازاولویت های استان است

به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی بابادی در این گزارش از شرکت در جلسه ی شورای سیاست گذاری دانشگاه علوم پزشکی

خبر داده است.

وی افزوده است: یکی از دستور کارهای این جلسه موضوع پردیس دانشگاه بود، با پیگیری هایی که در این مدت انجام شده، مشکلات آن تا حد زیادی حل شده است.

وی اظهار کرد: اکثر دانشگاه های علوم پزشکی این پردیس را دارند و در کرمانشاه فقط زمینی برای آن در نظر گرفته شده بود، در سفری که دکتر نوبخت به استان داشتند یکی از موضوعاتی که دستور دادند همین موضوع پردیس دانشگاه علوم پزشکی بود.

استاندار کرمانشاه عنوان کرده است: در وضعیت فعلی که شرایط ماده ی پانزده سخت شده است این موضوع باید در هیات دولت نیز تصویب شود و پیگیر آن هستیم.

رضایی بابادی همچنین افزوده است: در این جلسه همچنین موضوع ایجاد دو دانشکده ی جدید(یکی دانشکده ی فناوری های نوین و دیگری دانشکده علوم تغذیه و صنایع غذایی) بود که مورد تایید قرار گرفت.

وی در ادامه آورده است: بحث بعدی موضوع بیمارستان540 تختخوابی آموزشی بود، ساخت این بیمارستان یکی از اولویت های کاری استان است؛ چرا که می تواند باعث تحول در حوزه بهداشت و درمان شود و علیرغم کمبود اعتبار و مشکلات دیگر، تاکنون شخصا چند جلسه با وزیر بهداشت و معاونین ایشان داشته ام.

وی اظهار داشت: این طرح چند سال بلاتکلیف مانده بود و با پیگیری هایی که طی چند ماه اخیر انجام داده ایم به مرحله ای رسیده است که طی سال جاری مناقصه و واگذاری آن به پیمانکار انجام خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در پایان افزوده است: بحثی هم در رابطه با ضرورت احداث بیمارستان دیگری برای بیماران روانی داشتیم که مطرح شد و مورد تایید همه ی اعضا قرار گرفت.

۲۸ دی ۱۳۹۳ ۰۹:۳۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید