اخبار

فرماندار جوانرود: طرح تحول نظام سلامت موجب رضایتمندی مردم شده است

فرماندار جوانرود: طرح تحول نظام سلامت موجب رضایتمندی مردم شده است

فرماندار جوانرود: یکی از دغدغه های دولت کاهش هزینه های درمانی مردم است

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود گفت: یکی از مهمترین دغدغه های دولت، سلامت مردم و توجه به کاهش هزینه های بخش سلامت است.

فرماندار جوانرود: یکی از دغدغه های دولت کاهش هزینه های درمانی مردم است

به گزارش ایرنا، آرش لهونی روز یکشنبه در مراسم معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان جوانرود افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت در سطوح مختلف موجب رضایتمندی مردم شده است.

وی اظهار کرد: دولت همواره در حال تلاش برای رفاه بیشتر مردم بوده و توجه به بخش سلامت یکی فعالیت هایی است که محقق شده است.

امام جمعه جوانرود نیز گفت: بخش سلامت و بهداشت از دیدگاه دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

ماموستا ملا احمد فخری افزود: الحمدالله با اجرای طرح تحول نظام سلامت خدمات شایسته ای در بخش سلامت انجام گرفته است و موجب رضایتمندی مردم شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش بهداشت و درمان قبل از انقلاب با امروز قابل قیاس نیست، اظهار کرد: باید شکرگزار این نعمت ها باشیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه هم گفت: پس از اجرای موفقیت آمیز طرح تحول نظام سلامت، طرح تحول بهداشت نیز آغاز شده است.

دکتر احمدی با اشاره به اجرای موفقیت آمیز زیرساخت های الکترونیکی سلامت در پاوه به عنوان اولین شهرستان در سطح کشور افزود: این طرح در سایر شهرستان ها بخصوص جوانرود و روانسر نیز اجرا می شود.

وی همچنین از راه اندازی سامانه 3030 در تمام شهرستان های استان تا قبل از سال جدید خبر داد و یادآور شد: با استفاده ازاین سامانه مردم می توانند از تمام خدمات بهداشتی و درمانی و تخصص های پزشکی مورد نیاز برای ارتقای سلامت و خودآگاهی بهره مند شوند.

در این مراسم ژیلا منوچهری به عنوان رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود معرفی و از خدمات فریبرز لطفی رییس قبلی قدردانی شد.

شهرستان جوانرود با 72 هزار نفر جمعیت در شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

۲۸ دی ۱۳۹۳ ۱۴:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید