اخبار

اساتید، کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی حرکت ضد دینی نشریه فرانسوی را محکوم کردند

اساتید، کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی حرکت ضد دینی نشریه فرانسوی  را محکوم کردند

سی ام دی ماه جمع کثیری از اساتید ، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جسارت و هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را محکوم کردند .

دانشگاهیان در این تجمع  که با حضور اعضای هیئت رییسه دانشگاه و نیز نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی برگزار شد بصورت یکپارچه و هم صدا با ذکر شعارهایی عمل زشت و توهین آمیز این نشریه را محکوم نمودند.

دکتر رضا علی بخشی معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه در این تجمع بزرگ دانشگاهی گفت: این چنین نشریاتی دارای تیراژ پایینی هستند و تنها به خاطر بالا بردن تیراژ خود دست به چنین اقدامات توهین آمیزی می زنند .تیراژ این نشریه 60000 جلد بوده که حتی  30000 آن هم به فروش نمی رفته  اما بعد از این توهین آشکار تعداد 3 میلیون جلد چاپ شده که در اینجا باید بحث های پشت پرده را در نظر داشت.

دکتر علی بخشی افزود: دشمنان اسلام می خواهند بین مسلمانان تفرقه بیاندازند و اتحاد مسلمانان را از بین ببرند اما با هوشیاری امت اسلامی این توطئه ها ناکام خواهند ماند.

متن بیانیه ای که در این مراسم قرائت شد و مورد تایید حاضران قرار گرفت به این شرح است:

 

بسمه تعالی

لقد کان فی رسول الله اسوه حسنه لمن کان یرجوا الله و الیوم الاخر و ذکر الله کثیرا

با سلام و صلوات بر پیامبر اکرم صلوات الله علیه و خاندان مطهرش

 حرکت زشت و شرم آور نشریه فرانسوی در توهین به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص) به بهانه ی آزادی بیان که برای چندمین بار در اروپا اتفاق می افتد، بار دیگر کینه و دشمنی استکبار جهانی ، به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی را نمایان ساخت و دستهای آلوده به خون مسلمانان، در قالب گروه های تروریستی و تکفیری و اشغال کشورهای اسلامی ، این بار نیز با توهین به پیامبر مکرم و دین بزرگ اسلام ، چهر ه ی خشن و استکباری خود را برای همه آشکار ساخت و هدف اصلی خود را که همان اسلام ستیزی و اسلام هراسی بود، دنبال نمود. ما دانشگاهیان ، اعضای هیئت علمی ، کارکنان و بسیجیان جامعه پزشکی ، ضمن انزجار از حرکت روزنامه فرانسوی و مقامات دولتی فرانسه ، آنرا محکوم کرده و اعلام می داریم ، به عنوان یک مسلمان و یک انسان آزاده ، هرگونه توهین به ادیان و مذاهب دیگر را باعت تفرقه و دشمنی بیشتر دانسته و آنرا شدیدا" محکوم می نماییم و امروز نیز محبت و دوستی خود را به دین اسلام و پیامبر مهربانی و رحمت ، ابراز می نماییم و تا آخرین قطره خون خود ، در راه ارزشهای مقدس اسلام و کشور عزیزمان ایستادگی خواهیم کرد.

۳۰ دی ۱۳۹۳ ۱۴:۰۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید