اخبار

فاز دوم بیمارستان امام خمینی اسلام آباد 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

فاز دوم بیمارستان امام خمینی اسلام آباد 76 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری اسلام آبادغرب گفت: فاز دوم بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با 76 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان سال 94 به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمیدرضا بابایی روز یکشنبه در بازدید علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی از این بیمارستان افزود: عملیات اجرایی مرحله دوم بیمارستان امام (ره) سال 88 در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و در شش طبقه آغاز و تاکنون بیش از 70 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

وی، تعداد تخت های این بیمارستان را 134 تخت اعلام کرد و گفت: رادیولژی، سی تی اسکن، رادیوگرافی، داروخانه، اداری، آمفی تئاتر، مراقبت های ویژه، زنان و زایمان، استریل مرکزی، کودکان و داخلی از بخش های مهم درمانی و اداری این بیمارستان است.

علیزاده، زیربنای این پروژه را 10 هزار و 490 متر مربع بیان کرد و افزود: برای تکمیل آن به 70 میلیارد دیگر اعتبار نیاز است.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری اسلام آباد در پایان اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام آمادگی کرده که تجهیزات پزشکی مورد نیاز این بیمارستان را پس از تکمیل ساختمان با بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار تامین کند.

شهرستان اسلام آبادغرب با 150 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

۶ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید