اخبار

نتایج انتخابات شورای روابط عمومی های استان کرمانشاه اعلام شد

نتایج انتخابات شورای روابط عمومی های استان کرمانشاه  اعلام شد

نتایج انتخابات شورای روابط عمومی های استان کرمانشاه که در روز سه شنبه در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، اعلام شد. 

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به نتایج انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی استان گفت: از مجموع 83 رای، کوروش محرابی از سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با کسب 39 رای، بالاترین رای را به دست آورد.

امیر بابایی ادامه داد: مهدی محمدی از دانشگاه علوم پزشکی نیز با کسب 36 رای، محسن کرمیان از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با 29 رای، سیده پرستو حسینی از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی 27 رای و کامبیز محجوب از مخابرات با 25 رای از چهار عضو اصلی این شورا هستند.

وی اظهار کرد: الهام فرهادی از سازمان فنی و حرفه ای کرمانشاه با 59 رای به دست آمده، به عنوان بازرس شورای هماهنگی روابط عمومی های استان انتخاب شد.

به گفته بابایی، دوره جدید شورای روابط عمومی استان کرمانشاه به مدت سه سال فعالیت خواهد کرد و با توجه به اینکه مدیرکل روابط عمومی استانداری به عنوان دبیر شورا انتخاب می شود و سعی می کنیم بخشی از برنامه های استانداری در بخش روابط عمومی از طریق همین شورا پیش برود.

۷ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید