اخبار

ضیافت شام پزشکان جوانرود ومسوولان شهرستان با حضور ریاست دانشگاه برگزار گردید+ گزارش تصویری

ضیافت شام پزشکان جوانرود ومسوولان شهرستان با حضور ریاست دانشگاه برگزار گردید+ گزارش تصویری

سه شنبه شب هفتم بهمن ماه مراسم ضیافت شام متخصصان ، پزشکان عمومی ، داروسازان و دندانپزشکان شهرستان جوانرود به همراه خانواد آنان در یکی از سالن های پذیرایی این شهر برگزار گردید.

در این میهمانی که با حضور مدیران شکه بهداشت و درمان ، معاون فرماندار ، شهردار ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار گردید ، دکتر کریم ریاست دانشگاه ، دکتر شتابی معاون درمان ، دکتر احمدی معاون بهداشتی ، دکتر محمدی معاون غذا و دارو و دکتر کبودی مدیر امور بین الملل دانشگاه نیز با سفر به جوانرود در این ضیافت که به افتخار خادمان سلامت شهرستان برگزار شد شرکت نمودند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود در این نشست طی سخنان کوتاهی با اشاره به فعالیت 18 پزشک متخصص ، 18 نفر پزشک عمومی ، شش داروساز و شش دندانپزشک در این شهرستان از اجرای کامل و دقیق برنامه های طرح تحل نظام سلامت در جوانرود خبر داد.

دکتر ژیلا منوچهری در تشریح فعالیت بیمارستان حضرت رسول (ص) شهرستان بستری شده 4700 بیمار ، انجام 3000 مورد عمل جراحی و 1330 مورد زایمان را از جمله این فعالیت ها برشمرد.

وی استقرار یک دستگاه سی تی اسکن و حضور متخصص ارتوپدی را از نیازمندی های شهرستان عنوان نمود و گفت : در راستای برنامه پرونده الکترونیک سلامت اجرای این طرح در دو روستای شروینه وزلان آغاز شده است.

این مهمانی در فضایی مفرح و توام با همدلی ونشاط برگزار گردید.

99
4
0
9
5
5
2
1

4

 

 

 

۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۱۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید