اخبار

سومین ضیافت شام متخصصان شهرستانها این بار در اسلام آباد برگزار شد+ گزارش تصویری

سومین ضیافت شام متخصصان شهرستانها این بار در اسلام آباد برگزار شد+ گزارش تصویری
ضیافت شام متخصصان و خانواده آنان چهارشنبه شب هشتم بهمن ماه در شهرستان اسلام آباد برگزار گردید.
در این ضیافت که با حضور دکتر کریم ریاست دانشگاه ، دکتر احمدی معاون بهداشتی و دکتر شتابی معاون درمان دانشگاه برگزار شد ، محمدی فرماندار شهرستان ، شهردار ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و تنی چند از مدیران ادارات شهرستان حضور داشتند.
در این نشست صمیمی دکتر بیگرضایی طی سخنان کوتاهی گفت : طرح تحول نظام سلامت تاثیر عمیق و شگرفی بر ارایه خدمات درمانی به مردم بخصوص اقشار آسیب پذیر داشته و بدون اغراق تاثیر آن با تمام کارهای حوزه بهداشت و درمان در بعد از انقلاب برابری می کند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام آباد با اعلام این مطلب به شرح پاره ی از فعالیت های بخش درمان این شهرستان پرداخت و گفت : در ده ماهه سال جاری 113 هزار بیمار در اورژانس بیمارستان پذیرش و 43 هزار نفر در درمانگاه تخصصی مدلل توسط پزشکان شهرستان ویزیت شده اند.

دکتر بیگرضایی همچنین از انجام 5500 مورد دیالیز ، 4800 مورد سی تی اسکن ، 59 هزار مراجعه به آزمایشگاه و 19000 مورد رادیولوژی خبر داد و افزود : انجام 5500 مورد سونوگرافی ، 1150 مورد اکوکاردیوگرافی ، 63 هزار مورد عمل جراحی و بستری کردن 13500 بیمار در بیمارستان از جمله فعالیت های بیمارستان این شهرستان بزرگ بوده که در این مدت بیش از 88 درصد اشغال تخت داشته است.

وی گفت : در این مدت دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان بابت فرانشیزی که مردم باید می پرداخته اند  پرداخت شده و 500 میلیون تومان نیز صرف بازسازی بخش ها و ارتقای هتلینگ بیمارستان شده است.

1

14
13
12
10
99
8
7
6
5
4
3
2
1

 

 

۹ بهمن ۱۳۹۳ ۱۰:۲۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید