اخبار

دانشجویان برای دریافت وام حداکثر تا تاریخ30 بهمن ماه به پرتال دانشگاه مراجعه کنند

دانشجویان برای دریافت وام حداکثر تا تاریخ30 بهمن ماه به پرتال دانشگاه مراجعه کنند

معاونت دانشجویی دانشگاه اعلام کرد:

 با توجه به ابلاغ اعتبار وام های دانشجویی از سوی صندوق رفاه دانشجویان وزارت متبـــوع دانشجویان عزیز می توانند بر اساس تقویم زمانی از تاریخ 20بهمن لغایت 30 بهمن ماه با مراجعه به وب سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه (قسمت خدمات الکترونیک –درخواست اینترنتی وام دانشجویی)تقاضای خود را در پورتال دانشجویی ثبت نمایند.

ذکرات:

1-     در صورت عدم تقاضای اینترنتی هیچ گونه اقدامی انجام نخواهد شد.

2-    با توجه به اختصاص مبلغ مشخص وام ، در صورت افزایش تقاضای بیشتر از سقف اعتبار مذکور ، اولویت پرداخت وام بر اساس زمان ثبت نام خواهد بود.

3-    زمان ثبت نام قابل تمدید نخواهد بود.

4-    وام تحصیلی به دانشجویان جدید الورود در نیم سال دوم تعلق نمی گیرد.

5-    وام مسکن صرفا به دانشجویانی که در محل سکونت خانواده نبوده و یا در خوابگاه های دانشجویی ساکن نباشند و در صورت ارایه اجاره نامه رسمی دارای کد رهگیری تعلق می گیرد.

6-    با توجه به مصوبه هیات امنا صندوق رفاه دانشجویان به وام های تحصیلی و مسکن کارمزد(به میزان 4 درصد) تعلق گرفته است و کارمزد به مبلغ بدهی دریافت کنندگان تسهیلات اضافه خواهد شد.

7-  وام ودیعه مسکن به دانشجویان متاهل که از مسکن اجاره ای استفاده می کنند تعلق می گیرد.

8-  دانشجویان می بایست پس از ثبت درخواست خود نسبت به پیگیری آن از طریق پورتال اقدام نموده ودر صورت وجود اشکال(طبق نظر کارشناس ادراه رفاه) در زمان مقرر ثبت نام نسبت به رفع آن اقدام نمایند.بدیهی است بعد از اتمام زمان ثبت نام هیچ گونه ترتیب اثری به درخواست دانشجویان داده نخواهد شد.

دانشجویان ورودی مهرماه 93 در صورت تمایل جهت دریافت وام علاوه بر ثبت درخواست و ارائه تعهد محضری بایستی با مراجعه به بانک تجارت شعبه بلوار شهید بهشتی(نرسیده به میدان آزادی – جنب پمپ بنزین) کد 18040 افتتاح حساب نموده و در زمان ثبت نام به اداره رفاه تحویل نمایند.

برای دیدن این  اطلاعیه کلیک کنید

۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۴۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید