اخبار

دکتر کریم: وجود بیمارستان دکتر کرمانشاهی برای غرب کشور یک نعمت ارزشمند است

دکتر کریم: وجود بیمارستان دکتر کرمانشاهی برای غرب کشور یک نعمت ارزشمند است

دهه مبارک فجر بهانه ای است برای تجدید میثاق ها و اندیشیدن به این موضوع که در چه مسیری باید حرکت خود را ادامه دهیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با ذکر این مطلب گفت: تلاش ها و زحمات زیادی برای این انقلاب کشیده شده است و طی سالیان عزیزان بسیاری جان خود را در راه کشور گذاشته اند و افتخارات بسیار بزرگی را خلق کرده اند. بنابراین باید همه امور در راستای افتخارات آنها باشد و ما نیز با کار جدی،سلامت  وجدان و صداقت این مسیر را ادامه دهیم.

دکتر حسین کریم که در مراسم افتتاح دو بخش از بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی سخن می گفت با اشاره به اینکه وجود این بیمارستان برای غرب کشور هم ضروری و هم نعمت بزرگی است گفت: بیماری در هرحالی سخت و دشوار است بخصوص هنگامیکه کودکان بیمار می شوند فشار روانی زیادی بر روی خانواده ها و جامعه ایجاد می شود و ما موظف هستیم که با همت و کوشش مشکلات آنها را کاهش دهیم.

وی ضمن آرزوی سلامت برای تمام کودکان گفت: دو بخش آندوسکوپی و روانپزشکی کودکان و نوجوانان دو بخش مهمی هستند که مورد نیاز ما بود و بحمداله امروز به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد تا به  بیماران ارائه خدمت نماید.

دکتر کریم با اشاره به اینکه کرمانشاه « قطب درمان غرب کشور است و این بیمارستان تعداد زیادی از بیماران غرب کشور » را پذیرش می نماید باید در سطح ارتقای کیفی  - توسعه کمی و افزایش کیفیت خدمات باید برنامه گسترش داشته باشد. 

۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۵:۰۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید