اخبار

مرکز آندوسکوپی و روانپزشکی کودکان در بیمارستان محمد کرمانشاهی افتتاح شد+ گزارش تصویری

مرکز آندوسکوپی و روانپزشکی کودکان در بیمارستان محمد کرمانشاهی افتتاح شد+ گزارش تصویری
  آندوسکوپی کودکان با اعتباری بالغ بر 375 میلیون تومان و مرکز ویژه روانپزشکی کودکان و نوجوانان نیز با اعتبار اولیه 380میلیون تومانبا حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی افتتاح شد.
 دکتر قاسمی، رئیس بیمارستان محمد کرمانشاهی، در این مراسم اظهار داشت: این بیمارستان ویژه کودکان در غرب کشور فعالیترسمی خود را از سال 1390 با پیش بینی 156 تخت شروع کرده که در حال حاضر 136 تخت آن آماده ارائه امکانات مختلف بیمای های سرطانیویژه کودکان، اکو، I.C.U، I.C.P و... می باشد. وی در خصوص اعتبارات تخصیص به بخش آندوسوکپی اظهار داشت: این آزمایشگاه با اعتبار375 میلیون ریال در بیمارستان کودکان محمد کرمانشاهی راه اندازی شده که از این میزان 135 میلیون ریال آن توسط دانشگاه علوم پزشکی استانتقبل شده و مابقی هزینه ها نیز از محل درآمدهای بیمارستان صرف شده است.
دکتر قاسمی با بیان این مطلب که آزمایشات مربوط به کودکان نسبت به بزرگ سالان از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد، خاطرنشان ساخت: این آزمایشگاه آندوسکوپی در حال حاضر جزء استانداردترینمراکز ویژه کودکان در سطح کشور می باشد که ضمن خدمات رسانی به کودکان بیمار کرمانشاهی و استان های غرب کشور، مراجعین کشورعراق را نیز تحت پوشش و خدمات رسانی قرار دهد.رئیس بیمارستان کودکان محمد کرمانشاه در رابطه با برنامه های توسعه محور آتی در اینمرکز درمانی اعلام داشت: با برنامه ریزی ها و حمایت های دانشگاه علوم پزشکی استان بتوانیم ضمن افزایش خدمات کیفی و مجهز به کودکانبیمار در غرب کشور در زمینه افزایش تخت های بیمارستانی در بخش های تخصصی همچون P.C.U که در حال دارای 8 تخت می باشد را به 20تخت ارتقا داده و در بخش N.I.C.U نیز از 10 تخت کنونی به 14 تخت افزایش دهیم.


13
13
13

13
13
13
13
13
13






۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۵:۲۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید