اخبار

بازدید هیأت بلندپایه استان میسان عراق از دانشگاه +گزارش تصویری

بازدید هیأت بلندپایه استان میسان عراق از دانشگاه +گزارش تصویری

هیاتی از بهداشت و درمان استان میسان عراق صبح روز شنبه 18 بهمن ماه در نشست هیأت رییسه دانشگاه شرکت نمودند.

 این هیات که به سرپرستی دکتر علی محمودالعلاق معاون مدیر کل بهداشت ودرمان استان میسان ،به ایران سفر کرده است مدیران حوزه های مختلف بهداشت و درمان و نیز مشاور استاندار این استان حضور دارند.

در نشست مشترکی که با حضور اعضای هیأت ریسه و هیأت عراقی برگزار گردید دکتر کریم با اشاره به اینکه زمینه های زیادی برای همکاری مشترک  وجود دارد گفت: ما در کنار آشنایی و دوستی ایجاد شده تلاش می کنیم تا نتایج عالی برای مردم دوطرف به وجود آید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن اعلام آمادگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برای همکاری در بخش های درمان ، آموزش ، پژوهش، مبادله ی دانشجو ، دارو ، غذا ، تجهیزات پزشکی و بهداشت افزود: نتایج این سفر باید تبدیل به پروتکل اجرایی شود و نمایندگان از دو طرف نتایج را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در این سفر دو روزه آرزوی خود را پیشرفت ، افتخار و خوشبختی مردم و دولت دانست و گفت: ما ملت و کشور شما را از خودمان می دانیم و افتخار و موفقیت برای هردو کشور خواسته ماست.

گفتنی است این گروه از بیمارستان های دکتر محمد کرمانشاهی ، امام علی (ع) و امام رضا (ع) و مراکز تحقیقاتی و دانشکده ها بازدید نموده و در جلسات متعدد با معاونان دانشگاه جنبه های همکاری را بررسی می نمایند.

18

18

18

18

۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۲:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید