اخبار

رییس بیمارستان امام علی: با افتتاح بخش های جدید 44 تخت فعال به ظرفیت بیمارستان افزوده شد +گزارش تصویری

رییس بیمارستان امام علی: با افتتاح بخش های جدید 44 تخت فعال به ظرفیت بیمارستان افزوده شد +گزارش تصویری

سه بخش CCU، ICU و جراحی قلب و عروق و مرکز تحقیقات قلب بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، 16 بهمن افتتاح شد.

دکتر بهزاد حیدرپور رییس بیمارستان امام علی (ع) در مراسم افتتاح این بخش ها با اشاره به افزایش تعداد تخت‌های بیمارستان امام‌علی (ع) به217 تخت گفت: در مجموع 44 تخت به ظرفیت فعال این بیمارستان اضافه شده است.

دکتر حیدرپور این تعداد افزایش تخت را موجب افزایش 60 درصدی ظرفیت عمل جراحی در بیمارستان عنوان کرد و افزود: قطعا این امر تاثیر چشمگیری در کاهش زمان انتظار بیماران برای انجام عمل جراحی و سایر اقدامات درمانی خواهد داشت.

وی از راه‌اندازی مرکز تحقیقات قلب و عروق نیز در این بیمارستان خبر داد و اظهار کرد: ساختمان این مرکز نیز از قبل فراهم بود و نیاز به تغییر کاربری داشت که بدین منظور با صرف 150 میلیون تومان اعتبار این تغییر کاربری ایجاد و مرکز تحقیقات قلب و عروق نیز در این بیمارستان راه‌اندازی شد.در این مرکز تحقیقاتی  اعضای هیات علمی دانشگاه در زمینه قلب ، عروق و استروک به انجام تحقیق می پردازند.

دکتر حیدرپور گفت: همچنین با حضور مسئولین استان و دانشگاه محل اسکان همراهان بیمار نیز افتتاح شد. این مرکز جهت افزایش رفاه حال همراهان بیماران بستری در مرکز راه اندازی شده و در آن امکانات اولیه جهت استراحت آنان مهیا شده است.

ریاست بیمارستان امام علی (ع) در پایان به تقدیر از زحمات مدیریت بیمارستان امام علی پرداخت و از آقای محمود فخری بخاطر زحمات شبانه روزی برای افتتاح و راه اندازی این پروژه ها تقدیر کرد.

18
18
18
18
18
18
18
18
18

۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۵:۲۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید