اخبار

افتتاح سالن همایش و کنفرانس و سایت امور آموزشی دانشکده بهداشت

افتتاح سالن همایش و کنفرانس  و سایت امور آموزشی دانشکده بهداشت

در نشستی که صبح امروز با حضور  نماینده مجلس شورای اسلامی و ریاست و جمعی از مسئولان دانشگاهی در دانشکده بهداشت داشتند سالن همایش و کنفرانس و همچنین سایت امور آموزشی این دانشکده افتتاح گردید.

در ابتدا دکتر پاسدار رییس دانشکده بهداشت طی گزارشی اعلام کرد دانشکده بهداشت در سال 1374 استقلال یافته و از دانشکده پیراپزشکی جدا شده است ما در این دانشکده دو دوره کاردانی بهداشت خانواده ، محیط و حرفه ای داشته ایم که رشته های این دانشکده به 10 رشته در مناطق مختلف ارتقاء یافته است که دوره کاردانی را حذف و کارشناسی ناپیوسته را نیز حذف نموده ایم  و هم اکنون 4 دوره کارشناسی ارشد بهداشت محیط ، آمار و اپیدمیولوژی در حال تحصیل هستند و به زودی رشته PHD بهداشت محیط نیز اضافه خواهد شد.

وی افزود: دانشکده بهداشت دانشکده فقیری بود اما هم اکنون به سطح بالا و وسیعی رسیده ایم و از نظر مجله به سمت ISI در حال حرکت هستیم . دانشکده بهداشت سومین دانشکده ای است که تولید کننده علم در بین دانشکده هاست ، این دانشگاه جای رشد دارد و امیدواریم حمایت هایی بشود که بتوانیم جذب هیئت علمی بیشتری را داشته باشیم.

در ادامه دکتر کریم رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت:سلامت یکی از اولویت­های دولت است و اکنون شاهدیم که در مدت بسیار کمی بیمارستان­ها و مراکز بهداشتی درمانی تغییرات اساسی داشته­ اند به طوری که بیماران رغبت بیشتری برای مراجعه به مراکز دولتی پیدا کرده­ اند.

دکتر حسین کریم  افزود: این استان جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد و شایسته­  بهترین خدمات است و من افتخار می­کنم که با داشتن همکارانی بسیار فعال توانسته­ ایم  در راستای ارائه خدمات بهتر به استان قدم­های مؤثری برداریم.

وی در ادامه به بحث مدیریت پرداخت و اظهار داشت: مدیر بودن مقطعی است و باید از زمان مدیریت به بهترین شکل مردم را از خدمات با کیفیت­ تر بهره­ مند ساخت و نگاه مثبت بین ما می­تواند در پیشرفت موثر باشد و  از نگاه منفی و سنگ انداختن  جلوی پیشرفت همدیگر خودداری کنیم.

در بخش دیگری محمد رزم نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: سلامت یکی از مؤلفه­ های پیشرفت هر ملت به حساب می­آید و بایستی مسئولان به آن توجه کافی داشته باشند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کرمانشاه با داشتن مردمانی مرزدار و غیور  که در جنگ تحمیلی سهم بسزایی داشتند، لایق بهترین­ ها هستند و انتظار می­رود مسئولان به موشک­باران و بمب­باران و آوارگی مردم کرمانشاه و تأثیرات مستقیم و غیر مستقیم جنگ بر سرنوشت این مردم توجه نمایند و در جهت رفع مشکلات موجود استان قدم­های مؤثری بردارند.

وی افزود: زمانی کرمانشاه در غرب کشور رکن بوده و به عنوان استان پنجم بوده، اما الان شاهدیم استان­های همجوار که از کرمانشاه انتزاع شده­ اند از خود کرمانشاه بهتر و امکانات بهتری از هر حیث دارند.

رزم به مصوبات سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری به استان اشاره کرد و اظهار داشت پیگیری آن مصوبات می­تواند بسیاری از مشکلات استان را حل نماید که وظیفه مسئولان استان وما نمایندگان است.

 

 

 

۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ۱۷:۳۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید