اخبار

دکتر کریم در پیام روز پرستار : همه به عنوان تیمی منسجم و کارآمد در کنار یکدیگر هستیم

دکتر کریم در پیام روز پرستار : همه به عنوان تیمی منسجم و کارآمد در کنار یکدیگر هستیم

به نام خدا

سالروز  میلاد حضرت زینب کبری سلام اله علیها و روز پرستار را تبریک می گویم.

روزی که یادمان شکوهمند بزرگ پرستار و پیام آور کربلاست . هم او که الگوی مردان و زنان دلسوزیست که در خط مقدم یاری بیماران و التیام آلام آنان شبانه روز خدمت کرده و با درایت ، صبر و دانش وظیفه خطیر مراقبت از بیماران را به دوش می کشند.

عزیزانی که خود به عنوان همکاری نزدیک،  سالهای بسیاری در کنارشان بوده و از نزدیک هم سختی ها و رنج های آنان را چشیده و هم برق شعف و شوق را در چشمان شان دیده ام آنگاه که دردمندی را آرامش و بیماری را تندرستی بخشیده اند. طاقت فرسایی کار و نیز لذت وصف ناپذیر پرستاری را می شناسم و  مجموعه این احساسات و تلاش های پاک را می ستایم .

من با باوری عمیق کار پرستاران را چونان عبادت دانسته و در زمره حرفه ها و منش های انساندوستانه ی مترقی می شمارم که مایه افتخار انسان و انسانیت است و برتن کردن این لباس فخر را به جامعه پرستاران مهرورز همکارم در استان کرمانشاه تبریک می گویم.

نیک می دانم که به دلیل تنگناهای موجود ، حجم بسیاری از کارهای مراقبتی ، بالینی و مدیریتی بیماران و بخش ها بر دوش پرستاران سنگینی می کند و تلاش خود را به صورت مستمر برای  احقاق حقوق شان و نیز افزودن نیروهای جوان و علاقمند دانش آموخته به کار بسته و خواهم بست تا به سوی آرامش و رفاه بیشتر پرستاران و نیز استانداردهای مطلوب مراقبت گام بر داریم.

درپایان به کلیه همکارانم عرض می کنم که هیچ کدام از ما در مقابل یکدیگر قرار نداریم ، بلکه همه به صورت تیمی منسجم و کارآمد درکنار همدیگر هستیم تاوظیفه مقدس بهبود بیماران و ارتقای سلامت جامعه را راهبری کنیم. این غایت امید همگی ماست تا اندوه بیماری ، رخسار خندان و امیدوار هم نوعانمان را درهم نشکندو رنج ناخوشی ،قامت های استوار مردم مان راخم نکندو برای این توفیق بزرگ خدای مهربان را که سرمنشا سلامت و شفاست شاکریم.

باردیگر روز پرستار را شادباش می گویم و  شادی وسلامت شما و خانواده های عزیزتان از درگاه خداوند منان خواستارم.

دکتر حسین کریم

رییس دانشگاه

۵ اسفند ۱۳۹۳ ۰۸:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید