اخبار

دکتر کریم: هدف تشکیل بسیج امنیت و سلامت است

دکتر کریم: هدف تشکیل بسیج امنیت و سلامت است

بسیج با دو هدف امنیت و سلامت تشکیل گردید و در دفاع مقدس بسیج برای تأمین امنیت و پاسداری از مرزهای کشورمان به بهترین شکل عمل کرد و در مقابل هجوم وحشیانه دشمنانی که قصد تعرض و چشم طمع به این آب و خاک را داشتند رسالت تأمین امنیت را به درستی به انجام رساند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن اعلام این مطلب گفت: از دیگر اهداف تشکیل بسیج ، سلامت اجتماعی در ابعاد مختلف بود که به خاطر آن انقلاب شده بود.

دکتر حسین کریم که در جمع اعضای بسیج جامعه پزشکی سخن می گفت افزود: برابر آموزه های دینی و رهنمودهای بزرگان باید برای گسترش سلامت اجتماعی - اخلاقی در جامعه کوشش کنیم و در مقابل سیستم های ناسالم مقاومت کنیم و این یکی از اهدافی است که بسیج دنبال می کند.

وی که به مناسبت بزرگداشت روز بسیج جامعه پزشکی سخنرانی می کرد گفت: از نمونه های فرهنگ بسیجی بحث اقتصاد مقاومتی است اما نه در حرف و سخن و همایش و سمینار بلکه باید باید با تمام توان و به صورت عملی با برنامه ریزی صحیح بدان پرداخت ، حتی نه تنها تمام توان را بکار بست بلکه باید برای انجام کار درست در این زمینه و مقوله های دیگر با شیوه های عملیاتی ، کار و برنامه ریزی کرد و اشتباهات گذشته را تکرار نکرد.

وی همچنین از تلاش های دکتر مسعود قلعه سفیدی و مجموعه همکاران عضو بسیج جامعه پزشکی قدردانی کرد و فعالیت آنان را در برپایی بیمارستان های صحرایی در استان و کشور عراق ارزشمند خواند و این مدیریت و حساسیت را ستودنی توصیف کرد.

گفتنی است در این مراسم از سی و سه نفر از همکاران بسیج جامعه پزشکی و سه تن از پیشکسوتان درمان در دفاع مقدس قدردانی به عمل آید.

گزارش تصویری این نشت را ببینید.

۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید