اخبار

فعالیتهای مردم یاری بسیجیان یک مانور سیاسی اجتماعی ، پزشکی است

فعالیتهای مردم یاری بسیجیان یک مانور سیاسی اجتماعی ، پزشکی است

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه :

فعالیتهای مردم یاری بسیجیان یک مانور سیاسی اجتماعی ، پزشکی است

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در آئین بزرگداشت سالروز قشر بسیج جامعه پزشکی گفت : فعالیتهای مردم یاری که بسیجیان جامعه پزشکی در قالب بیمارستانهای صحرایی و اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم ارائه می دهند ، یک مانور سیاسی ، اجتماعی و پزشکی محسوب می گردد.

دکتر قلعه سفیدی با بیان اینکه 8 اسفند ماه سالروز قشر جامه پزشکی می باشد متذکر شد : بدلیل همایش جایزه شهید رهنمون در دارخوین اهواز ، استانها مجبور شدند با چند روز تاخیر این مراسم بزرگداشت را برگزار کنند.

وی با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در طرح نظام سلامت گفت : هم اکنون فرهنگ  حاکم  بر نظام سلامت  کشور ، یک فرهنگ بسیجی است.در جامعه اسلامی کار درمان هیچ بیماری در بیمارستان ها نباید بر زمین بماند و همه وظیفه دارند به بهترین نحو به بیماران رسیدگی کنند .

دکتر قلعه سفیدی بر لزوم گسترش فرهنگ ایثار، جبهه و شهادت در جامعه پزشکی تاکید کرد و متذکر شد:با اینکه در طرح تحول نظام سلامت فعالیت های بسیار خوبی صورت گرفته است، اما متاسفانه عده ای زیاده خواه زیاده خواه همه این خدمات و نکات مثبت را نادیده می گیرند .

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه افزود : اگر این افراد فرهنگ ایثار را درک کنند و خدمت به مردم را در اهم اهداف خود قرار دهند از توهین و انتقاد نابجا و منفعت طلبی صرفه نظر می کنند .

وی با اشاره به فعالیتهای صورت گرفته توسط  سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه در سال جاری خاطر نشان ساخت: برپایی چهار بیمارستان صحرایی  و ثابت در استان، ااعزام تیم پزشکی به مرز مهران در ایام اربعین حسینی و اعزان تیم پزشکی به  کشور عراق و همچنین خدمات مردم یاری دیگر که به منا سبت های  مختلف انجام شده از مهمترین فالیت های بسیج جامعه پزشکی با همکاری دانشگاه عالوم پزشکی بوده است .

۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید