اخبار

تقدیر از دکتر مصری برای کمک به جهش چشمگیر دانشگاه در زمینه ی آموزش

تقدیر از دکتر مصری برای کمک به جهش چشمگیر دانشگاه در زمینه ی آموزش

  استان کرمانشاه به دلایل عدیده ای در طول سالیان گذشته با کمبود هایی مواجه بوده است که نه تنها ترمیم نشده بلکه به مرور زمان موجب عقب افتادگی بیشتر این استان نیز شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت : از آن جمله می توان به تعداد کم اعضای هیات علمی دانشگاه ها اشاره کرد که عملا راه را بر توسعه دانشگاه ها و رشته های دانشگاهی در مقاطع تکمیلی تخصصی بسته بود .

دکتر حسین کریم گفت : به دنبال تلاش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه و با همت جناب آقای دکتر مصری نماینده محترم مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی مجوز جذب تعداد قابل توجهی مدرس به منظور ترمیم کادر هیات علمی و افزایش تعداد اساتید دانشگاه از وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی اخذ گردید.

وی با تبریک به جامعه دانشگاهی استان افزود : این حرکت فرخنده می تواند نه تنها عقب افتادگی های سال های گذشته را جبران کند بلکه از نظر تعداد ، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه را بالاتر از برخی استان های هم رده قرار می دهد.

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تقدیر از تلاش های این نماینده دلسوز امیدوار است تا این اقدام ارزشمند واین توفیق شایسته زمینه ارتقاء و توسعه آموزش و پژوهش و تربیت نیروهای متخصص و کارآمد را در استان بیش از پیش فراهم آورد.

 

۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید