اخبار

فعالیت موسسه خیریه مهرآیینان مهر باعث افتخار است

فعالیت موسسه خیریه مهرآیینان مهر باعث افتخار است

در نشستی که با حضور اعضای هیات مدیره موسسه خیریه مهرآیینان مهر در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید دکتر کریم فعالیت این موسسه را باعث افتخار دانست .

رییس دانشگاه علوم پزشکی در این نشست که دکتر ایزدی ، دکتر قاسمی، دکتر سالور ، حاج محمد مدلل و خانم فوائدی حضور داشتند گفت: احساس خوشحالی می کنم که بزرگان این شهر در چنین کار خیری به طور واقعی و جدی فعالیت می کنند و لازم میدانم چنین کارهایی در کرمانشاه با قوت ادامه داشته باشد.

وی خیرین را یاور مجموعه سلامت دانست و با اشاره به گردآوری حدود سه میلیارد ریال در جشن گلریزان کودکان سرطانی توسط خیرین کرمانشاهی ، اینگونه اعمال را لازمه یک جامعه کارآمد و دلسوز دانست و تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی آمادگی کامل خود را برای تسهیل ارتباط با مجموعه خیرین لعلام کرده است.

دکتر کریم  از استفاده صندوق های این موسسه  در مراکز آموزشی درمانی جهت جمع آوری خیر مردم و نامگذاری بخش های بیمارستانها به نام خیرین خبر داد و گفت : این استان نیاز به یک مرکز سرطان دارد که اعتباراتش تخصیص یافته و امیدواریم با همکاری این موسسه و خیرین کرمانشاهی این مرکز سرطان غرب کشور هر چه زودتر راه اندازی شود.

گفتنی است که موسسه مهر آیینان مهر در چند سال فعالیت خود توانسته  به حمایت مالی و معنوی از کودکان سرطانی در استان کرمانشاه و غرب کشور بپردازد که رضایت شهروندان را بهمراه آورده است.

۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید