اخبار

عملیات‌ اجرایی بیمارستان جدید شهرستان صحنه بعد از سه سال و نیم توقف از سر گرفته می شود

عملیات‌ اجرایی بیمارستان جدید شهرستان صحنه بعد از سه سال و نیم توقف از سر گرفته می شود

رییس شبکه‌بهداشت و درمان شهرستان‌صحنه از شروع مجدد عملیات‌اجرایی بیمارستان جدید این شهرستان بعد از سه سال و نیم توقف ساخت این پروژه خبر داد.

دکتر پیمان پاکزاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، با اشاره به شروع عملیات ساخت بیمارستان جدید شهرستان صحنه در سال 1385، اظهار کرد: متاسفانه بدلیل مشکلات اعتباری، پیمانکار پروژه کار را نیمه‌تمام رها کرد.

وی اظهار کرد: با گذشت سه و نیم سال از رهاسازی کار ساخت این بیمارستان، طی دو سال گذشته پیگیری‌های بسیاری از سوی رییس دنشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، فرماندار و نماینده شهرستان صحنه و بویژه معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه برای از سرگیری کار ساخت این بیمارستان انجام شد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه بودجه لازم برای اتمام ساخت این بیمارستان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش‌پزشکی تامین شد و با برگزاری مناقصه‌پروژه پیمانکار کار را تحویل گرفت و از همین هفته نیز با استقرار نیروهای عملیاتی، عملیات اجرایی پروژه مجددا کلید می‌خورد.

پاکزاد با اشاره به پیشرفت فیزیکی 80 درصدی این بیمارستان اظهار کرد: برای تکمیل این بیمارستان 50 تختخوابی، شش میلیارد تومان نیاز است و شش میلیارد تومان دیگر هم برای خرید تجهیزات بیمارستان در نظر گرفته شده است.

به گفته رییس شبکه‌بهداشت و درمان شهرستان‌صحنه طبق برنامه‌زمانبندی، پروژه باید 10 ماه دیگر به اتمام برسد.

گفتنی استشهرستان‌صحنه هم اکنوندارای یک بیمارستان قدیمی 25 تختخوابی است که به لحاظ ساخت آن در سال 1330 و فرسوده‌بودن نیاز به وجود یک بیمارستان جدید به چشم می خورد.

 

 

۱۹ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۳۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید