اخبار

مدیر حراست دانشگاه: مراقب سرقت از حساب های بانکی خود باشید

مدیر حراست دانشگاه: مراقب سرقت از حساب های بانکی خود باشید

همکاران دانشگاهی مراقب سرقت از حساب های بانکی خود باشند. 

مدیرحراست دانشگاه با اعلام این هشدار از همکاران دانشگاهی خواست با هوشیاری و دقت نظر مانع از سوءاستفاده افراد شیاد از حساب های بانکی خود باشند.

کامران مومنی فر گفت: اخیرا مشاهده شده که گروهی از شیادان با تماس تلفنی خود را با عنوان مسئول دانشگاهی ، بیمارستان و... معرفی کرده و با گمراه نمودن همکاران با دلایلی واهی از قبیل (کمک و هدایای خاص، رفع نیاز و غیره ) آنان را به محل عابر بانک هدایت نموده اند و افراد ناآگاهانه اقدام به انتقال پول به حساب دیگران نموده اند.

وی با بیان اینکه این عمل مصداق کلاهبرداری و اغفال کارکنان دانشگاه بوده است گفت: امیدواریم همکاران گرامی با دقت نظر به صیانت از اطلاعات و اموال خود بپردازند.

 مومنی فر همچنین از کارکنان دانشگاه خواست در صورت استفاده از تلفن حتما از هویت افراد اطمینان حاصل شود تا مانع سوء استفاده فریبکاران شوند.

گفتنی است این شیادان پس از حضور فرد در محل عابر بانک از آنان خواسته اند که به قسمت انتقال وجه مراجعه کنند و در قسمت مبلغ  پرداخت از وی خواسته اند که کدهایی چون 0025002500 یا 0011500116 که در واقع اعداد هستند  را وارد کنند و متاسفانه افراد فریب این نوع اعداد را خورده اند و مبلغ مورد نظر از حساب آنها کسر و به حساب دیگران واریز شده است. 

۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۱:۳۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید