اخبار

تکذیب خبر درگیری فرماندار صحنه با همکار شبکه بهداشت این شهرستان

تکذیب خبر درگیری فرماندار صحنه با همکار شبکه بهداشت این شهرستان

به دنبال درج خبری در برخی سایتها در مورد درگیری فیزیکی فرماندار صحنه با  یکی از همکاران شبکه بهداشت و درمان این شهرستان , دانشگاه علوم پزشکی این خبر را تکذیب نمود.

براساس این خبر گلچهره همکار شبکه بهداشت و درمان شهرستان صحنه که سایت مزکور به آن اشاره کرده است ، با تکذیب خبر و اعلام این مطلب که ما در آن روز همچون همیشه با ایشان در مورد مسایل کاری صحبت کرده ایم و هیچ برخوردی نیز رخ نداده است افزود : این مساله از دیدگاه ما تمام شده است و ما حتی پس از این موضوع در جلسه کاری دیگری با حضور فرماندار شرکت کرده و در جهت برنامه های شهرستان در بخش بهداشت و درمان با ایشان تعامل خوبی داشته و تلاش کرده ایم.

گفتنیست آقای دکتر عباس آبادی فرماندار این شهرستان در طی فعالیت خود به عنوان فرماندار بیشترین همکاری را با مجموعه بهداشت و درمان شهرستان داشته و حتی طی طوماری که ازسوی کارکنان این شبکه به ریاست دانشگاه امضا و تقدیم شد به دلیل همکاری مطلوب ایشان خواهان تشویق وی گردیدند که ریاست دانشگاه نیز با صدور تقدیرنامه ای از وی تشکر نمود و این روند همکاری دوسویه و مطلوب تاکنون نیز ادامه داشته است.

شایان ذکر است که انتشار این اخبار کذب در فضاهای مجازی و سایتهای خبری صحیح نبوده و دور از شان رسانه است .لذا انتظار می رود گردانندگان پس از حصول اطمینان از صحت خبری نسبت به انتشار آن اقدام نمایند.

۲۴ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۵۲

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید