اخبار

فعالیت ۲۱ بیمارستان استان کرمانشاه در ایام نوروز

فعالیت ۲۱ بیمارستان استان کرمانشاه در ایام نوروز
 مدیر نظارت بر درمان  دانشگاه  از فعالیت ۲۱ بیمارستان دولتی، خصوصی و تامین اجتماعی استان کرمانشاه طی ایام نوروز خبرداد.

دکتر الماسی در نشستی مطبوعاتی که روز گذشته برگزار شد گفت : از بین ۲۲ بیمارستان دولتی استان ۱۷ بیمارستان طی این ایام به همراه دو بیمارستان بخش خصوصی و دو بیمارستان تامین اجتماعی فعال بوده و به همشهریان و مسافران ارائه خدمت خواهند کرد.

وی از فعالیت مستمر بخش اورژانس  بیمارستان‌های استان  طی ایام نوروز خبرداد و گفت:  طی این ایام  علاوه بر اورژانس مراکز درمانی استان، ۲۵ درصد از بخش خصوصی نیز موظف به ارائه خدمات پاراکلنیک است.همچنین افزود :40  درمانگاه شبانه روزی نیز طی این ایام  در استان فعال هستند.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه تصریح کرد: همچنین برای نوروز پیش رو بخش‌های رادیولوژی بیمارستان‌ها نیز  فعال بوده و همشهریان و میهمانان نوروزی می توانند برای خدمات دندانپزشکی به کلینیک حاج دایی و کلنیک تخصصی دانشکده دندانپزشکی مراجعه کنند.

وی در ادامه به فعال بودن بخش‌های داخلی، اطفال و زنان  بیمارستانها در تمام شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت :چنانچه در شهرستانی کمبود نیرو باشد طبق هماهنگی‌های قبلی از  شهرستان‌های هم‌جوار تامین خواهد شد یا بیماران به آنجا منتقل می شوند.

مدیر نظارت بر درمان دانشگاه با بیان اینکه در ایام نوروز به صورت مستمر مراکز بهداشتی و درمانی مورد بازدید قرار می‌گیرند از نظارت بر این مراکز به صورت روزانه خبرداد و گفت: طی این ایام هر روز یک اکیپ متشکل از یکی از مدیران درمان و هفت کارشناس بخش‌های مختلف را نظارت می‌کنند.

دکتر الماسی در این نشست از کاهش چشمگیر زیر میزی در استان خبرداد و سامانه کشوری ۱۶۹۰ را برای ثبت شکایات شهروندان پیرامون تخلفات زیرمیزی پزشکان  و شماره 1590 برای دریافت شکایات درمانی اعلام کرد. وی همچنین گفت :  داروی بیماران هموفیلی در ایام نوروز تهیه شده و خدمات دیالیز در این ایام برای مهمانان نوروزی در سطح تمام بیمارستان‌ها ی استان به صورت رایگان انجام می‌شود.

دکتر الماسی در آخر از ارائه بسته‌های نوروزی با موضوعات آموزشی بهداشتی و هم‌چنین برشورهای محتوی آدرس بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان در ورودی های استان و هر شهرستان خبر داد.

۲۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۰:۵۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید