اخبار

یکم تا هفتم اردیبهشت ماه پارک سلامت برگزار می شود

یکم تا هفتم اردیبهشت ماه پارک سلامت برگزار می شود

یکم تا هفتم اردیبهشت ماه سالجاری با عنوان هفته سلامت نامگذاری گردیده و در این هفته برنامه های مختلفی در جهت فرهنگ سازی سلامت و اطلاع رسانی به اجرا در می آید.

ریس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این مطلب گفت : یکی از برنامه های این دانشگاه بر پایی نمایشگاه و جشنواره بزرگی تحت عنوان پارک سلامت است که در محل دائمی نمایشگاه های کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار می شود .

دکتر حسین کریم با عنوان این مطلب که شعار امسال سازمان جهانی بهداشت امنیت غذا از مزرعه تاسفره  است گفت:  کارشناسان دانشگاه محصولات کشاورزی ارگانیک و سالم ،فرایندهای تهیه غذای سالم و نیز سفره سالم را در این هفته به مردم معرفی خواهند کرد.           

وی با اشاره به انجام برنامه هایی  آموزش محور در حوزه های مختلف سلامت و انجام مشاوره های سلامت در پارک سلامت اضافه کرد: با توجه به فضای طراحی   شده در پارک سلامت، خانواده ها می توانند حضوری  با نشاط و مناسب در این نمایشگاه تجربه کنند

وی حضور هنرمندان و ورزشکاران و برگزاری مسابقه های مختلف و سخنرانی های متخصصان دانشگاهی در این هفته را از دیگر برنامه های این جشنواره دانست و گفت: در تلاشیم تا در فضایی با طراوت تعامل خوبی در خصوص موضوعات مرتبط با سلامت با بازدید کنندگان داشته باشیم.

وی همچنین از برگزاری پیاده روی سلامت با حضور خانواده های کرمانشاهی خبر داد و افزود: در صبح جمعه چهارم اردیبهشت ماه در محل بلوار طاق بستان برنامه پیاده روی برگزار شده و در پایان طی مراسمی که در طاقبستان برگزار می شود جوایز نفیسی که مرتبط با سلامت است به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا می شود.

۲۴ فروردین ۱۳۹۴ ۱۳:۱۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید