اخبار

نشست هیات رییسه دانشگاه در روانسر

نشست هیات رییسه دانشگاه در روانسر

اولین نشست هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در شهرستان روانسر در تاریخ 25/1/1393 برگزار گردید .

در این نشست که پس از صرف صبحانه  در سالن جلسات فرمانداری  با حضور مسئولان ارشد شهرستان برگزار گردیدسرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان روانسر  گزارشی از وضعیت شبکه و کمبودها و چالشها و راهکارها و پیشنهادهای مربوطه را ارایه نمود .

ماموستا غفوری امام جمعه شهرستان نیز ضمن خیر مقدم و تشکر از خدمات ارزنده وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به توجه بیشتر مسئولین بخصوص دانشگاه به مردم شهرستان اشاره نمود و درخصوص نیاز اصلی مردم روانسر یعنی احداث بیمارستان که به آرزوی دیرینه این دیار تبدیل شده است مطالبی را عنوان نمود. 

همچنین مهندس ویسمرادی فرماندار شهرستان نیز به مشکلات و نیازهای مرتبط با بهداشت و درمان بخصوص وجود پزشک قانونی و ساختمان اداری شبکه و مرکز بهداشت سخنانی  ایراد کردو پس از آن گزارشات مربوط به عملکرد شبکه توسط معاونین محترم دانشگاه ارایه شد.

 ریاست دانشگاه نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور مسئولین شهرستان در جلسه هیات رییسه دانشگاه، خواهان همکاری آنها در انجام  مصوبات جلسه تا حصول نتیجه شد .

از جمله مصوبات این جلسه می توان به:احداث بیمارستان 32 تختخوابی روانسر بعد از تغییر کاربری در اسرع وقت، پیگیری احداث فوریتهای پزشکی کوزران - جوانرود، زیبا سازی مراکز و خانه های بهداشت،پیگیری  سند دار نمودن املاک شبکه  ، اختصاص متخصص اطفال و داخلی جهت  شهرستان روانسر، باشکوه برگزار نمودن هفته سلامت، پیگیری شبکه آبرسانی شاهو، جدی گرفتن پرونده سلامت الکترونیک و تقویت امور خیرین سلامت را نام برد.

ت

ی

ع

ب

ت

5

1

۲۶ فروردین ۱۳۹۴ ۱۵:۲۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید