اخبار

بزودی بخش پذیرش بیماران بین الملل در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی افتتاح می شود

بزودی بخش پذیرش بیماران بین الملل در بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی افتتاح می شود

رییس بیمارستان فوق تخصصی کودکان دکتر محمد کرمانشاهی از افتتاح بخش پذیرش بیماران بین الملل در این بیمارستان در آینده ای نزدیک خبر داد.

محمود قاسمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید براینکه اولویت پذیرش با بیماران کشورعراق است افزود: در این طرح بیماران از کشورهای همجوار پذیرش شده و تا زمانی که به این بیمارستان وارد شوند تحت پوشش قرار می گیرند.

وی اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده در سفر اخیر معاون وزیر درمان به کرمانشاه تصمیماتی مبنی بر توسعه بخش فوریت های ویژه این بیمارستان و افزایش تخت های آن گرفته شد.

رییس بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی با بیان اینکه افتتاح کلینیک ویژه در این بیمارستان در دستور کار است افزود: این مرکز یکی از برترین بیمارستان ها در سطح استان است.

وی گفت: بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی از استان های همجوار بیمار می پذیرد و در تمامی زمینه ها و بیماری های مربوط به کودکان خدمت ارائه می دهد و برای پذیرش بیماران نیازمند با شماره حساب های موجود در این بیمارستان در انتظار کمکهای مردمی خیرین است.

بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی که در سال 90 به بهره برداری رسید دارای حدود یکصد تخت فوق تخصصی و30 تخت ویژه برای کودکان و نوزادان است.

۲۹ فروردین ۱۳۹۴ ۱۵:۱۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید