اخبار

جلسه هیئت رییسه دانشگاه در شهرستان اسلام آباد غرب تشکیل شد

جلسه هیئت رییسه دانشگاه در شهرستان اسلام آباد غرب تشکیل شد

هیئت رییسه دانشگاه امروز در شهرستان اسلام آباد غرب تشکیل جلسه داد تا ضمن پایش عملکرد واحدهای مختلف در این شبکه ، مسایل این شهرستان از نزدیک مورد بررسی قرار گیرد.

 فرماندار این شهرستان در جلسه هیات رییسه ضمن تقدیر از حضور مسئولین در شهرستان اسلام آباد از اجرایی شدن طرح تحول سلامت تقدیر کرد و آن را مایه مباهات دولت عنوان کرد.

 افشین کریمی سپس به بررسی شاخص های بهداشتی مرگ و میر مادر و کودک ، بیماری های مشترک بین انسان و دام ، تب مالت ، پسماند و فضولات حیوانی ، کشتارهای غیر مجاز در این شهرستان پرداخت و خواستار برنامه ریزی جدی تری در این زمینه ها شد.

وی اسلام آباد غرب را از نظر جمعیت بزرگترین شهرستان استان دانست و خواستار معرفی آن بعنوان قطب غرب استان شد که می بایست برای آن برنامه ریزی شود زیرا در این زمینه بسیار کمک کننده خواهد بود.

کریمی ضمن پیشنهاد احداث دانشکده پرستاری در این شهرستان  گفت: این شهرستان می تواند میزبان دانشجویان دانشگاه باشد. 

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که با کمک مسکن و شهرسازی بعنوان مجری و علوم پزشکی بعنوان بهره بردار بتوانند تا پایان سال ، فاز دوم بیمارستان 134 تختخوابی این شهرستان را به بهره برداری برسانند.

فرماندار اسلام آباد همچنین به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در مسیر  بزرگ راه کربلا و آمار بالای تصادفات منجر به فوت خواستار توسعه فوریت های پزشکی در این شهرستان شد.

۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید