اخبار

معدوم سازی سه تن مواد غذایی فاسد در گیلانغرب

معدوم سازی سه تن مواد غذایی فاسد در گیلانغرب
رییس مرکز بهداشت شهرستان گیلانغرب از شناسایی، کشف و معدوم سازی سه تن مواد غذایی فاسد شده طی چند روز گذشته در این شهرستان خبرداد.

مریم فتاحی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: با تشدید اقدامات نظارتی و کنترلی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 150 عدد قلیان نیز در این شهرستان جمع آوری و معدوم سازی شد.

وی هدف از تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی از واحدهای صنفی مختلف را تامین، حفظ و افزایش سلامت شهروندان اعلام کرد و افزود: از تمام ظرفیت ها و امکانات برای ارتقای شاخص های بهداشتی به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.

وی بیان کرد: نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و مراکز خدماتی و رفاهی در دستور کار است و با متخلفان اقتصادی برابر قانون بشدت برخورد می شود.

وی گفت: استفاده از مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد سلامت مردم را با خطرات جدی مواجه می کند و می طلبد مسوولان و متولیان امر علاوه بر نظارت مستمر از واحدهای صنفی برخورد قانونی با متخلفان را مد نظر قرار دهند.

فتاحی افزود: با توجه به گرم شدن هوا، نظارت بر عرضه مواد غذایی و لبنیات و فرآورده های دامی که از فساد پذیریی بالایی برخوردارند، مورد توجه بیش از پیش مسوولان و متولیان امر قرار خواهد گرفت.

گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از 72 هزار نفر جمعیت دارد.

۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید