اخبار

آغاز طرح تحول سلامت در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه

آغاز طرح تحول سلامت در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از آغاز طرح تحول سلامت در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه و شهرستان اسلام‌آباد غرب خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، علیرضا احمدی هفتم اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران از آغاز طرح تحول سلامت در مناطق حاشیه‌نشین کرمانشاه و شهرستان اسلام‌آباد غرب خبر داد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: امسال این معاونت در راستای این طرح 6 برنامه، 10 استراتژی و 10 پکیج سلامت را اجرایی می‌کند.

وی با بیان اینکه در مابقی شهرهای کوچک زیر 20 تا 50 هزار خانوار نیز طرح تحول سلامت اجرایی می‌شود، گفت: در این راستا چندین پایگاه سلامت ایجاد شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس این طرح 300 هزار نفر زیرپوشش خدمات بهداشتی قرار می‌گیرند و هر پایگاه کار ارائه خدمات به 6 الی 12 هزار نفر را انجام می‌دهد.

به گفته احمدی، در هر پایگاه سه کارشناس بهداشت، یک ماما و دو کارشناس بهداشت عمومی حضور دارند که خدمات لازم را ارائه می‌کنند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیان داشت: تقویت سازمان‌های مردم نهاد و امور خیران در راستای سلامت نیز از جمله برنامه‌هایی است که امسال مورد توجه ویژه دانشگاه علوم پزشکی قرار می‌گیرد.

۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۴۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید