اخبار

پس از 35 سال به زودی بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی به بهره برداری می رسد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه : درصورت تحویل ساختمان ، بیمارستان دکتر کرمانشاهی سه ماه دیگر آغاز به کار خواهد کرد.

درصورت اتمام ساخت و ساز و تحویل توسط سازمان مسکن و شهرسازی ، برنامه تجهیز این بیمارستان سه ماه به طول خواهد انجامید و آنگاه فعالیت بیمارستان به طور رسمی آغاز می شود.

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با اعلام این خبر گفت : این بیمارستان 107 تختخوابی تخصصی و فوق تخصصی کودکان در غرب کشور بی نظیر بوده ، با 60 تخت فوق تخصصی  ، 15 تخت NICU و 10 تخت PICU خدمات خود را به مردم استان و استان های هم جوار ارائه خواهد داد.

دکتر ابراهیم شکیبا با تاکید بر اینکه بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی دارای بخش های فوق تخصصی غدد ، روانپزشکی اطفال ، جراحی اطفال ، نفرولوژی اطفال ، ارولوژی اطفال ، عفونی اطفال ، خون و نوزادان خواهد بود گفت : 210 نفر شامل 95 پرستار و 30 فارغ التحصیل رشته های پیراپزشکی و مابقی هم کارکنان اداری ، مالی و خدماتی در این بیمارستان فعالیت می کنند.

وی گفت : علاوه بر بخش های بستری ، بیمارستان دارای سه اتاق عمل اصلی و دو اتاق عمل در اورژانس درمانگاه های عمومی و تخصصی ، رادیولوژی ، آزمایشگاه و سی تی اسکن و ... است.

دکتر شکیبا درخصوص تاریخچه ساخت این بیمارستان که در زیربنای 13 هزار و سیصد متر مربع احداث شده است ، گفت : در سال 1355 بیمارستان قدیمی تخریب شده و تا سال 1385 فقط 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و از این سال به طور جدی با مقاوم سازی ستونها و انجام عملیات مهندسی کار پیگیری شده است.

دکتر شکیبا هزینه های عمرانی بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی را  بالغ بر یکصد میلیارد ریال عنوان کرده و افزود : برای تجهیز این بیمارستان به آخرین فناوری های روز دنیا تاکنون 25 میلیارد ریال هزینه شده است.

۶ بهمن ۱۳۸۸ ۱۳:۱۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید