اخبار

بانک اطلاعاتی از نیروهای توانمند دانشگاه تشکیل می شود

بانک اطلاعاتی از نیروهای توانمند دانشگاه تشکیل می شود

شورای دانشگاه علوم پزشکی صبح روز چهارشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه در حوزه ریاست برگزار گردید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این نشست با برشمردن اهداف دانشگاه در سالجاری گفت: افزایش بهره وری با استفاده بهینه از نیروی انسانی ، منابع و زمان از جمله برنامه های جدی دانشگاه است.

دکتر حسین کریم تلاش برای درآمدزایی دانشگاه را ضروری دانست و افزود: همه مراکز و حوزه های دانشگاهی باید درآمدزایی را در برنامه های خود مدنظر قرار دهند و در نهایت خود آن حوزه از درآمد بهره مند خواهد شد.

وی هدایت دانشجویان را به سمتی که بتوان از استعدادهای آنان در جهت اهداف دانشگاه بهره گرفت جزو برنامه های دانشگاه برشمرد و افزود: وظیفه ما تربیت صحیح دانشجویان و هدایت آنان در مسیر است که بتوانند به عنوان یک عضو فعال و اثر گذار در جامعه ظاهر شوند.

دکتر کریم همچنین از تشکیل بانک اطلاعاتی از نیروهای توانمند دانشگاه خبر داد و گفت: همه حوزه ها باید افراد کارآمد و توانمند که دارای ایده ، تفکر و نوآوری هستند را شناسایی کرده و در این بانک اطلاعاتی ثبت نام نمایند تا مدیران بتوانند در صورت لزوم افراد را برای سپردن مسئولیت ها برگزینند.

وی همچنین از تقویت روابط عمومی سخن گفت و افزود: روابط عمومی ابزاری قوی در اختیار مدیران و دستگاه است و در صورتی که مدیری از این ظرفیت استفاده نکند هم به سازمان و هم به مردم ظلم کرده است چرا که وظیفه داریم خدمات انجام شده را به اطلاع مردم برسانیم و نیز مردم را از خدمات و استعدادهای سازمان آگاه کنیم تا از آن استفاده نمایند.

16
16
16

16
16

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۲:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید