اخبار

نشست هیت رییسه دانشکاه در شهرستان قصرشیرین برگزار شد

نشست هیت رییسه دانشکاه در شهرستان قصرشیرین برگزار شد

نشست هیئت رئیسه دانشگاه امروز سه شنبه مورخ  22/2/94در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان قصرشیرین با حضور دکتر کریم ریاست دانشگاه ، جمعی از معاونین دانشگاه ،فرماندار شهرستان  قصرشیرین ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و رئیس مرکز بهداشت این شهرستان  تشکیل گردید.

افشین رضایی فرماندار قصرشیرین  با بیان اینکه شهرستان قصرشیرین با کشورعراق هم مرز است و به همین دلیل دارای تردد زیادی است از ریاست دانشگاه  درخواست کرد به شهرستان قصرشیرین نگاه ویژه ای نسبت به شهرستانهای دیگر داشته باشند.

وی همچنین به بحث کمبود نیروی متخصص قلب وعروق در این شهرستان اشاره کرد و گفت :بیماران  قلبی و عروقی قصرشیرین عموماً به شهرستان سرپل ذهاب اعزام می شوند.  فرماندار قصرشیرین همچنین  اخذ مجوز نیروی داروساز را  برای این شهرستان بسیار لازم و ضروری  دانست.

دکتر خسرو کریمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان قصرشیرین  ضمن خیر مقدم به ریاست دانشگاه و هیئت همراه به  بیان عملکرد  شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان ، عملکرد بیمارستان قصرشیرین در شش ماهه دوم 93  و وضعیت مالی  شبکه در مرکز بهداشت  پرداخت.

وی ضمن اعلام برنامه ها ، چالش ها  و پیشنهادات مربوطه  ، سالن اجتماعات شبکه بهداشت ، نمازخانه ، محوطه سازی شبکه ، وسیله نقلیه جهت خدمات رسانی به عشایر، 4 دستگاه آمبولانس ، تعمیرات داخلی و تجهیزات  را از جمله نیازهای مهم این شهرستان اعلام کرد.

درپایان دکتر کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی به بررسی موارد مطرح شده و بیان اهداف کلی دانشگاه و چگونگی ارزیابی شبکه ها پرداخت.

 

 

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۵۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید