اخبار

رییس دانشگاه از برگزاری دومین کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت خبر داد

رییس دانشگاه از برگزاری دومین کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت خبر داد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری دومین کنگره بین المللی و ششمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران با شعار «سلامت در تمام سیاست ها» خبر داد.

 

دکتر حسین کریم رییس دانشگاه با اعلام این خبر گفت: این کنگره با حضور استادان صاحب نظر داخلی و خارجی، دانشجویان و با مشارکت انجمن های بین المللی و ملی فعال  در این عرصه در کرمانشاه و با هدف هم اندیشی اساتید مجرب داخلی و خارجی و تبادل آخرین روش ها و اطلاعات علمی در زمینه آموزش و ارتقای بهداشت در جامعه ایران و دستیابی به راهکارها و مؤلفه های مطلوب در زمینه توسعه سطح سلامت، 29 تا 31 اردیبهشت ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

دکتر حسین کریم افزود: در این کنگره بین المللی انجمن علمی و بین المللی آموزش و ارتقای بهداشت، انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران و دفتر آموزش بهداشت و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی سازمان های سلامت محور مشارکت دارند.

وی بیان داشت: دبیرخانه کنگره از شهریور ماه سال گذشته براساس برنامه ریزی های اصولی پیشرفته و براساس محورهای تعیین شده تحت عناوین خودمراقبتی فردی، خانوادگی و اجتماعی، تعهد برای توانمندسازی فردی و اجتماعی، جلب حمایت همه جانبه برای سلامت در همه سیاست ها، خلاقیت و نوآوری در فعالیت های آموزش و ارتقای سلامت، آموزش و ارتقای سلامت در جمعیت های حاشیه نشین، عدالت در سلامت و سبک زندگی سالم در محل دانشکده بهداشت فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر کریم ادامه داد: پایان زمان تعیین شده برای ارسال مقاله، تعداد 1000 مقاله به دبیرخانه ارسال شد و هیأت داوران از این تعداد مقاله دریافتی تعداد600 مقاله را انتخاب که 18 مقاله به صورت سخنرانی اصلی، 72 مقاله به صورت سخنرانی کوتاه و 500 مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دبیرخانه کنگره قدم های مؤثر در جلب همکاری سایر سازمانهای سلامت محور و کارخانجات و شرکت های بخش خصوصی برای برگزاری هرچه بهتر کنگره برداشته است و انتظار داریم با توجه به تعداد مقالات و حضور اساتیدی از کشورهای امریکا، انگلیس، فرانسه، اوکراین، قزاقستان، عمان خروجی و دستاوردهای علمی این کنگره در زمینه آموزش و ارتقای سلامت مؤثر باشد.

۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۲۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید