اخبار

رئیس دانشگاه: از تشکیل و فعالیت تشکل های دانشجویی حمایت همه جانبه می کنیم

رئیس دانشگاه: از تشکیل و فعالیت تشکل های دانشجویی حمایت همه جانبه می کنیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه که در جشن دانشجویی بزرگداشت مقام معلم سخن می گفت افزود: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خدمتگزاری به اساتید را افتخاری برای خود می دانند  و خوشحالم که دانشجویان ، قدرشناسانه این محفل را برای تقدیر از اساتید برگزار کرده اند.

دکتر حسین کریم درس خواندن را هدف اصلی دانشجویان عنوان کرد و گفت: همه امکانات دانشگاه بدین منظور در خدمت دانشجویان است اما نیاز است تا دانشجوی پرتلاش ، فعال و پرانگیزه دانشگاه را به دنبال خود بکشاند نه اینکه خموش و بی انگیزه باشد.

وی از تشکیل تشکل های دانشجویی حمایت کرد و گفت: من برای آنکه وقت خود را با دانشجویان بگذارنم خوشحال می شوم و تقریباً تمامی جمعه ها با دانشجویان نشست های مستمری دارم و علاقه مندم تا دانشجویان در زمینه هایی همچون فعالیت های ورزشی ، هنری ، ادبی ، فرهنگی ، علمی ، پژوهشی و اجتماعی با تشکیل این نهادها فعال باشند.

وی وقت  را یکی از نعمت های بزرگ خدا دانست و افزود: دانشجویان باید قدر وقت خود را بدانند و در کنار درس خواندن که وظیفه اصلی آنهاست در زمینه های دیگر هم تلاش کنند و با هدف و برنامه پا به میدان بگذارند.

دکتر کریم گفت: جان مردم فردا روز در دست شما قرار می گیرد و این امر ساده ای نیست و چیزی نیست که نصیب همه کس شود بنابر این باید  چنان با دقت و پیگیری درس بخوانید و دانش و مهارت خود را تقویت کنید که این وظیفه خطیر را به بهترین شکل انجام دهید.

وی همچنین اخلاق حرفه ای را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: دانشجویان در ترسیم الگوی یک دانشجوی متعهد ، پیشرو ، خلاق و با اخلاق فعالیت کنند.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۵:۱۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید