اخبار

شهروندان گوشت مورد نیازشان را از مراکز معتبر خریداری کنند

برخی سودجویان در بازار تامین گوشت استان رسوخ کرده اند و باید شهروندان مراقب باشند که گوشت مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند.
مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه:
شهروندان گوشت مورد نیازشان را از مراکز معتبر خریداری کنند
کرمانشاه - مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه نسبت به تهیه گوشت مورد نیاز شهروندان (قرمز و سفید) از مراکز معتبر و بهداشتی تاکید کرد.
ابراهیم مقصودی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برخی سودجویان در بازار تامین گوشت استان رسوخ کرده اند و باید شهروندان مراقب باشند که گوشت مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند.
وی ادامه داد: از آنجا که نظارت بهداشتی بر مراکز عرضه و فروش گوشت قرمز و سفید از اهمیت خاصی برخوردار است لذا شبکه های دامپزشکی شهرستانها با تجهیز و افزایش اکیپهای خود و ناحیه بندی سطح شهرها، اقدامات بازرسی و نظارتی خود را از واحدهای عرضه مواد پروتئینی تشدید و در دستور کار خود قرار داده اند.
مقصودی فر به برخی ترفندهای سودجویان که با چاپ بروشورها و تراکتهایی و ذکر این نکته که مسایل بهداشتی واحدشان زیر نظر دامپزشکی می باشد اشاره کرد و گفت: آنها این اقدامات را برای ایجاد حاشیه امن کار خودشان انجام می دهند اما شهروندان باید مراقب باشند که این گونه مراکز گوشتهای آلوده عرضه می کنند و سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازند.
وی در ادامه به معدوم سازی بیش از 15 هزار و 252 کیلوگرم مواد پروئینی آلوده در شش ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: با تشدید اقدامات نظارتی و تشکیل بیش از 20 اکیپ در کل استان و نیز گزارشهای مردمی که به شبکه نظارتی دامپزشکی استان واصل می شود، فعالیتهای این اداره کل گسترش یافته است.
وی در خاتمه گفت: مردم استان می توانند با ارسال پیامک به شماره تلفن 09189250014 و تماس با بازرسین شبکه های دامپزشکی شهرستانها نسبت به اطلاع رسانی در خصوص عرضه مواد پروتئینی غیر بهداشتی ، اطلاع رسانی نمایند.
مقصودی فر همچنین شماره تلفن 7246325 را مختص شهروندان کرمانشاهی برای گزارش تخلفات عنوان کرد.
۱۱ بهمن ۱۳۸۸ ۰۹:۵۴

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید