اخبار

طرح تحول نظام سلامت خدمات ارائه شده به بیماران را متحول کرد

طرح تحول نظام سلامت خدمات ارائه شده به بیماران را متحول کرد

استاندار کرمانشاه سلامت را از ارکان توسعه پایدار عنوان کرد و گفت: این مقوله مهم می تواند تضمین کننده پیشرفت جوامع و انسان ها نیز باشد.

 به گزارش خبرنگار ایرنا ابراهیم رضایی روز سه شنبه در دومین کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت و ششمین کنگره ملی که در تالار انتظار کرمانشاه در حال برگزاری است، افزود: با توجه به اینکه الگوی بیماری ها از واگیر به مضمن تغییر کرده زمان آن فرا رسیده که مردم و مسوولین برای پیشگیری از این بیماری ها اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تخصیص بودجه را یکی از راهکارهای موثر برای اقدامات پیشگیرانه عنوان کرد و گفت: هر قدر در این بخش سرمایه گذاری شود می توان نتایج بهتری بدست آورد و سلامت جامعه هم حفظ می شود.

رضایی بابادی همچنین با اشاره به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت و اینکه با اجرای آن بار عظیمی از هزینه های درمانی بیماران کاهش یافته و در مقابل شاهد ارائه خدمات بهتری به مردم بوده ایم، بر لزوم ارتقای کمی و کیفی ویزیت پزشکان، ارتقای خدمات اورژانسی و نیز افزایش زایمان های طبیعی تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه از رضایتمندی مردم استان در خصوص بهبود خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و سلامت، دسترسی به آب آشامیدنی سالم، بهداشت مادر و کودک و بهداشت محیط در مناطق حاشیه نشین نیز اشاره و اظهار کرد: همه این ها به برکت تلاش و تدبیر دولتمردان حاصل شده است.

رضایی بابادی در پایان بر تبادل اطلاعات علمی در عرصه های بین المللی تاکید کرد و گفت: این تبادل می تواند چالش های پیش روی سلامت را برطرف کند که کنگره امروز در راستای همین موضوع برگزار شده و امیدواریم اعتلای فرهنگ سلامت را به همراه داشته باشد.

دومین کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت و ششمین کنگره ملی روز سه شنبه در تالار انتظار کرمانشاه با حضور میهمانانی از کشورهای امریکا، انگلستان، فرانسه، افغانستان، ازبکستان، اوکراین، قزاقستان و عمان آغاز شد.

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۱۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید