اخبار

آغاز کنگره بین‌المللی "آموزش بهداشت و ارتقای سلامت" در کرمانشاه

آغاز کنگره بین‌المللی "آموزش بهداشت و ارتقای سلامت" در کرمانشاه

دومین کنگره بین‌المللی و ششمین  کنگره ملی "آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران" با حضور میهمانانی از هشت کشور جهان، از امروز سه‌شنبه (29 اردیبهشت) در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه دکتر حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در آغاز این کنگره با بیان اینکه ارتقاء سلامت از ارکان توسعه کشورهاست، اظهار کرد: آموزش بهداشت مهمترین گام در جهت ارتقاء سلامت و سرلوحه تمام برنامه های سلامت جوامع است.

وی ادامه داد: تجربه موفق برگزاری کنگره قبل و تلاش محققین این حوزه سبب شد امروز بتوانیم دومین کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت را برگزار کنیم.

کریم خودمراقبتی فردی، خانوادگی و اجتماعی، تعهد برای توانمندسازی فردی و اجتماعی، جلب حمایت همه جانبه برای سلامت در همه سیاست‌ها، خلاقیت و نوآوری در فعالیت های آموزشی و ارتقاء سلامت، آموزش و ارتقاء سلامت در جمعیت حاشیه نشین، عدالت در سلامت و سبک زندگی سالم را از محورهای مورد بحث در این کنگره سه روزه عنوان کرد.

 در این کنگره بیش از 900 نفر از مسئولین آموزش بهداشت و ارتقای سلامت از ایران و هشت کشور آمریکا، فرانسه، انگلیس، افغانستان، اکراین، گرجستان، قزاقستان و عمان حضور دارند.

در این کنگره علاوه بر ارائه مقاله و سخنرانی علمی، پنج کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود.

 

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۴:۲۸

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید