اخبار

سامانه مجلات علمی انجمن آموزش بهداشت در کشور راه‌اندازی شد

سامانه مجلات علمی انجمن آموزش بهداشت در کشور راه‌اندازی شد

 دبیر انجمن آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران از راه‌اندازی سامانه مجلات علمی انجمن بهداشت و ارتقای سلامت در کشور خبر داد و گفت: این سامانه به دو زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده است.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، هرمز ثنایی‌نسب در دومین کنگره بین‌المللی آموزش بهداشت و ارتقا سلامت ایران که امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: انجمن آموزش بهداشت و ارتقاب سلامت فعالیت خود را با دریافت مجوز از وزارتخانه مربوطه آغاز و در حال حاضر نیز سامانه این انجمن با محوریت انتشار مجلات علمی به دو زبان فارسی و انگلیسی راه‌اندازی شده است.

دبیر انجمن آموزش  بهداشت و ارتقای سلامت ایران از راه‌اندازی شعبات جدید این انجمن با محوریت سامانه مجلات مرتبط با حوزه آموزش در تمام دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر استان آذربایجان شرقی در این زمینه پیشگام بوده است و در جذب اعتبارات و بودجه نیز مشکلات پشت سر گذاشته شده است.

ثنایی‌نسب اجرای طرح هدی را از مهم‌ترین برنامه‌های انجام شده در انجمن آموزش بهداشت و ارتقا سلامت ایران عنوان و بیان کرد: به‌زودی کتابی در زمینه آموزش بهداشت و ارتقای سلامت در کشور تهیه و رونمایی می‌شود.

وی نقش و جایگاه رشته آموزش و بهداشت در میان دیگر رشته‌های علوم پزشکی را بسیار اثرگذار توصیف و بیان کرد: تعامل و همکاری با سایر گروه‌ها و تدوین برنامه‌های لازم برای اشاعه فرهنگ تغذیه سالم در محیط‌های مختلف از جمله برنامه‌های پیش رو است.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۰:۰۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید