اخبار

نمایشگاه پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت افتتاح شد+گزارش تصویری

نمایشگاه پویایی ، بالندگی و جوانی جمعیت افتتاح شد+گزارش تصویری

در این نمایشگاه که صبح امروز همزمان با 113 مرکز استان در کشور افتتاح شد دکتر نصیری رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه گفت: این نمایشگاه از 30 اردیبهشت ماه همزمان با سالگرد ابلاغ سیاست های جمعیتی از سوی مقام معظم رهبری شروع و تا نهم خرداد ماه مصادف با روز جوان ادامه دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه ده غرفه همگام با سیاستهای جمعیت تحت عناوین آمادگی برای ازدواج ، تندرستی خانواده ، بارداری و فرزندآوری ، زایمان و مراقبت های پس از آن ،فرزند پروری و مدیریت منابع خانواده به ارائه خدمات به بازدید کنندگان می پردازد.

دکتر نصیری گروه هدف را در این برنامه جوانان 18 تا 29 سال اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه به مدت ده روز آماده ی ارائه خدمات به بازدید کنندگان می باشد.

 

در این مراسم دکتر فاخری متخصص زنان و زایمان و عضو هیئت علمی دانشگاه  تشویق خانواده ها و نسل جوان به ازدواج زودتر از آن چیزی که در جامعه متداول شده و گام های قبل از ازدواج و قبل از بارداری را راه های کمک به سلامت خانواده دانست و افزود: با توجه به اینکه سن ازدواج رو به افزایش است باید درجهت کم کردن سن ازدواج گام برداریم و در صورت ازدواج اقدام به فرزندآوری در سن پایین انجام شود که کمک بسیار بزرگی به بحث سلامت خانواده است. 

شایان ذکر است این نمایشگاه با همکاری واحد آموزش و ارتقاء سلامت ، گروه تغذیه و سلامت خانواده، واحد سلامت جوانان و روابط عمومی معاونت بهداشت و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برپا شده است.

 

30

30

30

30

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۵:۰۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید