اخبار

استاد دانشگاه UCLA:با سایت فعال شما نبض تپنده دانشگاه را احساس می کنم

استاد دانشگاه UCLA:با سایت فعال شما نبض تپنده دانشگاه را احساس می کنم

در حاشیه برگزاری کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقاء سلامت یکی از معاونان دانشگاه از اشتیاق یکی از مهمانان برای دیدار با دکتر کریم سخن گفت و اشاره کرد که وی از طریق سایت دانشگاه در جریان رویدادها و فعالیت های ریاست دانشگاه قرار گرفته و علاقه دارد تا با وی دیدار کند. 

پس از اینکه سراغ مسئول سایت را گرفته بود من هم به سراغ او رفتم تا سر میز ناهار با او گفت و گویی کوتاه بکنم.

از او که مدرس جامعه شناسی پزشکی است پرسیدم چه وقت هایی سایت دانشگاه را چک می کند ، گفت: سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر روی داشبورد من است و تقریباً همه روزه این سایت ، پاپ مد ، جورنال و چند سایت دیگر را چک می کنم.

او استاد دانشگاه UCLA است و می گوید: قبلاً سایت دانشگاه شما کمتر فعال بود اما الان خیلی فعال است که برای من واقعاً جالب است . خواستم افرادی را که این سایت را مدیریت می کنند ببینم ، پیش خودم گفتم آنها هم مثل من انگار خواب ندارند که این همه فعال هستند.

از خبرهایی که خوانده و در یادش مانده پرسیدم گفت: بیشتر خبرهای حوزه بهداشت را پیگیری می کنم یا توصیه های پزشکی و یا مطالب فرهنگی را مثل مطالبی که در مورد چهارشنبه سوری یا عید زده بودید همه را می بینم اما الان ممکن است نتوانم نام ببرم.

خانم دکتر شهرزاد بازرگان حجازی می گوید با خواندن خبر های سایت شما احساس می کنم که در کرمانشاه هستم و نبض فعالیت های دانشگاه در دست من است و  این برایم خیلی جالب است.

15
15

۲ خرداد ۱۳۹۴ ۰۹:۲۳

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید