اخبار

دکتر کریم: کمیته مشترک دو معاونت غذا و دارو و بهداشتی برای نظارت بر سلامت غذا تشکیل می شود

دکتر کریم: کمیته مشترک دو معاونت غذا و دارو و بهداشتی برای نظارت بر سلامت غذا تشکیل می شود

دومین نشست دور دوم پایش عملکرد و برنامه ریزی معاونت امور بهداشتی با حضور ریاست دانشگاه و مدیران حوزه های مختلف صبح امروز چهارم خرداد در  این معاونت برگزار گردید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی در این نشست با تأکید بر لزوم به روز کردن فعالیت ها به ویژه در گستره آموزش سلامت گفت: ما باید از روش های نوین برای آموزش سلامت استفاده کنیم و با دوری جستن از روش های سنتی پیشین که عملاً کارایی خود را از دست داده اند از اتلاف وقت منابع بپرهیزیم.

دکتر کریم همچنین ضمن تأکید بر جدی گرفتن برنامه حاشیه نشینی گفت: متأسفانه بیشترین بحران بهداشتی ما در حاشیه هاست که این برنامه می تواند کمک شایانی به ارتقای سلامت جامعه باشد.

دکتر کریم با اشاره به برخی مشکلات همچون مشکل تولید و عرضه مواد غذایی و نیز سالن های بدنسازی ، آرایشگاه ها و عطاری ها گفت: من بر ایجاد کمیته مشترک معاونت غذا و دارو معاونت بهداشتی تاکید دارم و امید وارم همکاری مشترک این کمیته در کاهش مشکلات حوزه غذا موفق شود تا کاستی های این راه را پوشش دهد.

گفتنی است در این نشست فعالیت حوزه های سلامت محیط و سلامت خانواده مورد بررسی قرار گرفته و سیاستگذاری و برنامه ریزی لازم صورت گرفت.

۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۰۱

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید