اخبار

برگزاری مسابقه آشپزی در خوابگاههای دانشجویی

برگزاری مسابقه آشپزی در خوابگاههای دانشجویی
به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و کارشناسان امور فرهنگی به مناسبت هفته خوابگاهها یک دوره مسابقه آشپزی در میان دانشجویان خوابگاه دختران طالقانی و مفتح برگزار شد . 
مدیر فرهنگی دانشگاه در حاشیه این مسابقه گفت : متاسفانه بسیاری از دانشجویان به دلیل مشغله درسی و دوری از خانواده به مصرف هرگونه مواد غذایی روی می آورند که در این میان استفاده از غذاها فست فود در میان دانشجویان رواج زیادی پیدا کرده است . بنابراین توجه به تغذیه سالم و با ارزش غذایی بالا در زمان تحصیل و بالاخص فصل امتحانات باید از سوی دانشجویان مورد توجه قرار گیرد . 
بهمن الماسی تصریح کرد ، هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ترویج استفاده از غذای اصیل و سالن ایرانی به ترغیب دانشجویان به کار جمعی و ایجاد نشاط و سرگرمی در میان دانشجویان خوابگاه بوده است . 
مدیر فرهنگی دانشگاه ، ملاک ارزیابی در انتخاب بهترین غذای طبخ شده را طعم غذا ، کیفیت و پخت مناسب غذا و نیز تزئین غذای مورد نظر عنوان کرد و اظهار داشت با رای داوران حاضر و نمایندگان دانشجویان در دو نوع غذای طبخ شده توسط دانشجویان ده گروه از بین بیست گروه شرکت کننده در خوابگاههای طالقانی و مفتح به عنوان آشپز برتر انتخاب شده و جوایز نقدی به آنها اهداء گردید .

طالقانی 5

طالقانی 3

طالقانی 4

طالقانی 2

۴ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۰۷

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید