اخبار

ورود بی سابقه تجهیزات پزشکی به بیمارستانهای استان

ورود بی سابقه تجهیزات پزشکی به  بیمارستانهای استان

تجهیزات پزشکی بسیار مناسبی در میان بیمارستان های استان توزیع می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر ضمن تقدیر از پیگیری های ریاست دانشگاه و مسئولین وزارت بهداشت گفت: بسیاری از کمبودهای موجود در استان با اختصاص این تجهیزات برطرف می شود.

دکتر قباد محمدی با اشاره به این که هزینه این تجهیزات از محل اعتبارات طرح تحول نظام سلامت و بهبود استاندارد تامین می شود افزود:حداقل 76 تخت آی سی یو به تخت های ویژه استان اضافه می شود که خریداری این تعداد تخت در استان بی سابقه است.

وی اضافه شدن یک دستگاه ام آر آی به بیمارستان فارابی با اعتبار5 میلیارد تومان،یک دستگاه رادیوتراپی  و یک دستگاه سی تی اسکن برای بیمارستان امام خمینی مجموعا به مبلغ 10و نیم میلیارد تومان،خرید کنسول گازهای طبی، 600 تلویزیون ، یخچال ، برانکارد و تشک مواج برای بیمارستانها و نیز تجهیزات مورد نیاز برای بخش پیوند مغز و استخوان بیمارستان امام رضا (ع) را از جمله تجهیزات جدیدی عنوان کرد که قرار است بزودی در اختیار بیمارستان های استان قرار گیرد.

محمدی همچنین اضافه و نصب شدن دومین دستگاه رادیوتراپی در بیمارستان امام رضا (ع) را از دیگر مصوبات این مرحله اعلام کرد و گفت که : با نصب این دستگاه مشکل بیماران سرطانی غرب کشور حل می شود.

 

۵ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۴۵

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید