اخبار

بازدید مسئولین دانشگاه از خوابگاههای دانشجویی

بازدید مسئولین دانشگاه از خوابگاههای دانشجویی
ریاست دانشگاه:در همه زمینه ها باید به دانشجو اعتماد کنیم.
بمناسبت گرامیداشت هفته خوابگاهها ، رئیس دانشگاه ، معاون آموزشی ، معاون فرهنگی دانشجویی و روسای دانشکده های پیراپزشکی و داروسازی از خوابگاههای دانشجویی بوستان برادران و خواهران بازدید به عمل آورند در این بازدید که به منظور ارتقای کیفیت خوابگاهها ، بهبود سطح زندگی دانشجویی صورت گزفت ، بازدید کنندگان به بررسی مسائل و مشکلات موجود در خوابگاهها پرداختند . 
پس از اتمام این بازدید جلسه پرسش و پاسخ با حضور دبیران کانون ها ، تشکل های دانشجویی و انجمن های علمی و ورزشی برگزار شد . 
رئیس دانشگاه در این دیدار پس از شنیدن صحبت های دانشجویان ، ضمن تبریک بمناسبت هفته خوابگاه گفت : در همه عرصه های علمی و فرهنگی و اجتماعی باید به دانشجویان اعتماد کرد و باید به فعالیت های فرهنگی دانشجویان بها داده شود . 
رئیس شورای فرهنگی دانشگاه در خصوص کانون های دانشجویی گفت : در دانشگاه باید استعدادهای دانشجویان در زمینه های مختلف را شناسایی و ارتقاء داد . وی با اشاره به اینکه کانون های دانشجویی باید در اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مشارکت داشته اضافه کرد برنامه ریزی در کارها و هدف گذاری کانون ها باید مشخص شود و کانون ها دانشجویی باید در جهت رفع مشکلات فعالیت نمایند . 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی این قول را نیز به دانشجویان داد که : برای حضور حداکثری و فعال دانشجویان عضو کانون ها تمام قسمت های دانشگاه حمایت لازم را به عمل خواهند آورد ، دکتر علی بخشی معاون فرهنگی دانشجویی ، دکتر سیاوش وزیری معاون آموزشی و دکتر رضوان مدنی رئیس دانشکده پیراپزشکی نیز در این جلسه پاسخگوی برخی نیازهای دانشجویان بودند . در این نشست صمیمانه هر کدام از تشکل ها و کانون های دانشجویی به ارائه نظرات و پیشنهادات خود پیرامون مسائل و مشکلات دانشجویی و دانشگاه پرداختند .

بازدید 2

بازدید 3

بازدید 1

بازدید 5

بازدید 6

۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید